90-tals party

2008-11-09 @ 19:28:06
Det har gått i ett sen jag skrev sist.......jalla jalla.
I fredags morse började jag med Body Pump 06:45 och sen hem o duscha
och äta frukost sen till jobbet för att köra ett 10-18 pass och efter det hem och slänga
i mig en banan sen drog älskade syster och jag till Norrköping för o hälsa på mormor samt lägga en krans och
tända ljus hos morfar och farfar. Vi va väl hemma strax efter 22-hugget.
Mackan och Jens kollade på film och fortsatte sedan kvällen med o spela Fifa och däremot gick och la mig *social som man är.....swwweeintrött*
Upp och jobba i lördags som tur va inne i stan så det va nära till jobbet....mycket folk. Danne och jag hade en bra kassa när det va dags o stänga.
Hem och äta ihop med Mackan innan han drog ut på landet för lagfest......hann precis kliva ur duschen så ringde Lovisa på dörren....vi bestämde att hon skulle skicka ett sms när hon va på gång och det hade hon mycket riktigt gjort bara det att jag inte hade hört det så blev aningen paff när hon dök upp :P Haha men efter många om o men så fick jag på mig lite kläder och eftersom att Lovisa är världens bästa så gjorde hon lockar på mig *thanks bejb*
Det va riktigt trevligt o ha Lovisa här, prata lite skit o skvallra.....vi träffas ju inte så ofta som jag önskade att vi gjorde!
Sen traskade vi mot Hejdegården, mot Lina och Stoffe där det vankades lite förpartaj innan 90-talspartyt på L´Orient.
Sate i gatan vilken motionsrunda jag och Lovisa fick, det är ett litet stycke från S:T Korsgatan till Hejdegården...*sportigt*
Det va riktigt kul, framför allt på L´Orient.....gamla godingar!! ToyBox, Spice Girls m.m....!!
Va skapligt trött när klockan ringde imorse....och så va jag tvungen o hoppa in i duschen för mina lockar va inte alls så fina som de va igår och eftersom Lovisa förbrukade en halv sprayflaska i mitt hår så va det lite stelt ;) hihih
Jobbdagen va skapligt seg.....inte så mkt folk och inte så mkt och sysselslätta sig med!
Nu är Mackan iväg och hjälper pappa att byta däck på hans bilar .....
sitter här och väntar på att han ska komma hem snart så vi kan beställa hem pizza *mums*

Här kommer lite bilder ifrån igår:

Kommentarer

Postat av: Angelica

Tja!

Festen blev mycket lyckad må jag säga! Alla verkade ha kul och jag fick fina komplimanger för hur mycket energi jag lagt ner på festen=) SWEET!

Ser att ni hade lika kul i lördags. haha

2008-11-09 @ 22:10:24
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Syrran

Va ni på Lórient i lördags kväll? Då va Johanna där!

Jag har satt in pengar för farsdag-presenten på ditt konto!

puss

2008-11-10 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback