Filmkväll med brudarna

2008-11-01 @ 11:40:25
Hänt sen sist....?!
Va ledig i onsdags och lediga dagar innebär oftast tvättstugan och det gjorde den även denna dag.
Tvättstugan mellan 7-14 ....tog en sväng på stan och spanade lite. Dock kom jag hem tomhänt,måste hålla
lite i pengarna, vi hade sjukt mkt räkningar oktober månad samt att vi har planer på o köpa en soffa till vårt tredje rum och
så börjar det faktiskt dra ihop sig till jul och julklappar.
Kvällen spenderade jag med Emma och Lina, vi tog turen på Skopunkten (då jag är i behov av ett par skor på jobbet och Emma behövde köpa nya stövlar inte gummistövlar utan andra) men vi hittade inga så vi åkte vidare till Din Sko på Ikano-huset men vi hittade inga där heller.....slutade med ett besök på McDonalds och varsin glass.
I torsdags jobbade jag inne i stan, som vanligt går dagarna inne i stan sjukt mkt fortare än de på Ikano. Nice!
Fredagmorgon innebar Body Pump 06:45, den här gången va det riktigt svårt o komma upp, sovit dåligt hela denna vecka så va skapligt trött 05:30 när alarmet ringde...samt att det va ganska varmt och mysigt hos Markus.
Men va sugen på ett Body Pump pass med Charlotte, hon ger mig extra energi samt att jag hade blivit besviken på mig själv om jag inte gått på passet....när jag väl kommer dit så är det Sara som har passet....aja. Absolut inget fel på henne!! Börjar gilla henne mer och mer..... :)
Sen när jag kom hem ifrån passet, jisses vad effektiv jag va!
Jag duschade
åt frukost med min älskade pappa
diskade
dammsög hela lägenheten
plockade undan kläder
bytte toafjong/torkade ur handfat
satte i nya värmeljus i ljusstakarna
plockade undan lite småsaker

Sen bar det av mot jobbet, där väntade en hel del kunder och varor. Tacka vettja Stina, måste ha henne eller Sarah på jobbet annars är det satans tråkigt.....
Partyfredag, har tappat partyfredagkänsla ganska mycket....förr jobbade jag och Sarah ihop och gick och köpte godis på lunchen och hade våra skrattattacker ...saknar dessa stunder!!! Nu jobbar vi f*n i mig knappt nånting alls ihop...... *läppen hänger*

När jag väl kommit hem ifrån jobbet så får jag väntat besök. Stina & Sarah kom och underhöll mig medans Mackan va på
ståhej med jobbet. Vi såg (äntligen) filmen Step up 2: The Streets! Och jag som gillar dansfilmer gillade även denna!
Tack för en mycket trevlig kväll tjejer och tack för att ni sysselsatte mig en fredagkväll.
DVD Film: Step Up 2 the Streets

Nu är Mackan iväg med Glenn och nån mer på Örtomta vallen och fixar det sista inför vintern sankomst.
Han va sådär pigg när Glenn ringde och sa att han va påväg....hahah :P
Nu står fönstret på glänt för o vädra ur alkoholångorna :P

Näehe om man ska ta o göra sig iordning och få ut nåt av denna dag.
Ikväll när alla andra är på halloweenfester så är vi på födelsedagsfest hos Glenn.
Vi hade ju halloweenfest förra helgen :)
Trevlig helg och halloween

Kommentarer

Postat av: Hanna

ojoj vad du har fullt upp tjejan..Och så himla duktig du är som går upp 5.30 för att träna.. Shit pommes du är min förebild! haha.. Blir det en liten guitar-herokväll snart kanske? O så kan vi kanske få se ert nya kärleksnäste =) Ha det toppen, nu ska här städas! Kram kram

2008-11-02 @ 15:20:44
URL: http://msfashion.devote.se/

Postat av: Mac

ja när blir man bjuden på INFLYTTNINGSFEST!!! jag lovar att jag kommer så länge det inte är vid slutet av November... mycke nu...

2008-11-03 @ 13:24:22

Postat av: Stina

Tack själv för en jättehärlig filmkväll! Ni har verkligen en jättefin lägenhet!! Får väl bjuda er hit nån gång med!! hehe.

Ses imorrn!!

Puss o kraam!

2008-11-03 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback