Födelsedagsfest hos Glenn

2008-11-04 @ 11:04:27

När Markus kom hem ifrån Örtomtavallen så kom han ner och mötte upp mig på
stan så vandra vi omkring där, tanken va att vi skulle gå till mattaffären på Hamngatan men eftersom att
det va röd dag så va den stängd :/
När vi kom hem så gjorde vi tacos och myste upp oss i soffan och tittade på ett par avsnitt av One Tree Hill :)
Äntligen har vi börjat titta på det igen,har vart lite annat ett tag nu så det har inte blivit så mkt tv-film-tittande.
Sen på kvällen bar det av till Glenn som fyllt gammal....haha!

Det va lite mycket killbaciller till en början.....men efter ett tag så började jag vänja mig och så kom EmSlem till undsättning också :) Vi körde intro-tävling....haha sjukt kul! Magen fick sig en rejäl omgång! haha
Vi skippade utgång och gick hem och la oss i soffan och tittade på One Tree Hill ;)
Söndagen innebar sovmorgon....sen när vi väl vaknat till liv så åkte vi en sväng till Tornby.
Där shoppades det loss: Ett nytt databord, två par nya gardiner, krukväxter, krukor, lampa till köket, magnetlås till våra skåp/garderober. Så nu har vi ännu mer saker och fixa ihop....haha!
Vi hann va hemma i 5 min sen åkte vi ut till Holmetorp på lite söndagsmiddag....Jalla Jalla.
Yes, nu är det ny vecka (igen, jisses vad tiden springer iväg)

Måndag innebar jobb inne i stan och Body Pump med Sarah på kvällen! Haha va aningen okoncentrerad till en början.
Man ska ju helst titta i spegeln för att se så man gör rätt rörelsen och att knän och tår pekar åt samma håll etc...etc...
Haha varje gång jag tittade i spegeln så tittade Sarah också där och det hela slutade med skratt ;)
Ska strax bege mig till Ikano för ett 13-20 arbetspass. Gjorde ingenting att morgonmötet blev inställt imorse kl 9:00.
Va inte så sugen på o åka till jobbet och sen hem och sen tillbaka för att ännu en gång åka hem.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Men du vet att du och jag kommer leva väldigt länge, för ett gott skratt förlänger livet!!

PUSS!

2008-11-04 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback