Fortfarande sjuk.....suger stj*rt

2008-11-18 @ 20:31:30
Jaha, då har man vart sjuk snart 1 vecka..... :/
Helgen bestod av soffmys med min älskling......med ett undantag då min söta Lovisa ringde till mig när
jag hade skrivit klart mitt förra blogginlägg.....hon undrade om vi skulle spana runt på stan lite.
Så vi tog en sväng på stan och som "tack" för att hon rastade mig lite så bjöd Mackan och jag henna på tacos ;)  
Tacos är ingen ovanlig maträtt här hemma....haha
Sen så pysslade vi lite här hemma, satte upp spotlights under vår hylla i köket bla....
sen kollade Mackan på nån enligt mig dålig film så jag somna så sött i soffan :)
Söndagen va vi faktiskt ute en snabb sväng i tornby för att köpa tätningslister och handla lite mat.
Sen slappade vi i soffan och tittade på Horton =)
Horton

När jag gick och la mig i söndagskväll så satte hostan igång, och jag som ändå kände mig bättre och tänkte gå till jobbet på måndagen......men nope....hostade ...drack vatten...hostade ...hämtade nytt vatten....hostade.kissade....
..när klockan va 03-03:30 så va jag helt utmattad att jag somnade....sittandes!!
Så jag kände inte att det va läge för att gå till jobbet, kul o stå på jobbet och hosta så man håller på o kräks.... :(
Så jag ringde och sjukanmälde mig......sen ringde Fredrik och sa att det hade löst sig till tisdagen med så ville jag kunde jag va hemma då också.....så jag har varit hemma idag med...himla tur det för inatt vaknade jag 03:30 och hostade och sen dess har jag inte sovit nåt....*gäääsp* och imorgon är jag ledig så på torsdag hoppas jag att jag är frisk som en nötkärna!!! Och kan gå till jobbet.....
Men idag känner jag mig bättre iaf....har iaf spenderat dagarna i soffan med att titta på film =)
Reservation RoadDVD Film: Material Girls


Nu ska jag lägga mig i soffan igen och läsa lite medan Mackan spelar Wii....

Host Host //Maria

Kommentarer

Postat av: Sis

Hej söta syster!

Skönt att du för en gångs skull faktiskt var hemma från jobbet så du kan bli frisk! Men å andra sidan blir jag ju orolig du är ju bara hemma om du är döende!

Ta det riktigt lugnt nu och ingen träning på ett bra tag, annars blir du sjuk igen!

puss

2008-11-18 @ 20:46:09

Postat av: Sarah

Du kommer inte att tro det här, men jag har gått och blivit sympatisjuk. =o)



Så krya på dig snabbt nu, så jag slipper det här!



Massor med förkylningspussar!!

2008-11-18 @ 23:59:06

Postat av: Sarah

PS: Skulle bloggat idag, men LJ servern låg nere just när jag hade min ork att skriva. Så kanske imorrn!

2008-11-19 @ 00:00:04

Postat av: Hanna

Nae din lilla stackare.. det där låter inte alls roligt. Nu måste du vara hemma ordentligt så du blir frisk nån gång. Tackar, ja det blev himla bra i rummet men vardagsrummet är det inte sådan skillnad på. Du får helt enkelt se när du blivit frisk. Sen så måste ja se ert fina också :D Men vet du vad?! Jag har lånat Åsas Yoga-dvd! Nuru ska det bli andra bullar av(eller helst inga alls :P). Tränade 60 min igår och tänkte göra det nu snart med. Är du inte liiite stolt? hahaha Krya på dig gumman!

2008-11-19 @ 06:57:48
URL: http://msfashion.devote.se/

Postat av: Angelica

Hej!

Tack för grattiset. Känns skönt att veta att så många bryr sig och stöttar! haha

Hoppas du blir frisk någon gång så du kan komma ut i det "fina höstvädret" (ehh... not) haha

Kram Kram

2008-11-19 @ 12:01:02
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback