Helgen 22-23/11

2008-11-24 @ 11:40:44
Fredagen började med att jag va upp hos syster yster på ögonbrynsplockning *thanks sis*
Eftersom att hon va så snäll och tog sig tid med att plocka mina ögonbryn så skjutsade jag henne till jobbet.
Sen va jag inne en sväng på Ikano +Ikea och uträttade några ärenden, mötte upp pappa och följde med honom till Biltema.....sen hem, ringde Åsa (hade pratat om o hitta på nåt...) mötte upp henne här hemma för att senare ta en sväng på stan =) Kila in o hälsade på Hanna som jobbade, lika snygg som alltid ;)
Slutade med te och blåbärs muffins hemma hosTobbe & Åsa....Mackan kom och hämtade mig efter han slutat jobbet (jag hade vart på systemet och shoppat loss så orkade inte bära hem det...hehe)
Sen slängde vi i oss lite o käka och sen bar det av, Novemberljus here we come!!
Fick med oss Tobbe & Åsa på promenaden också, himla trevligt =)

Efter en lång uppfriskande (sate vad kallt det va) promenad så beställde Mackan och jag kina mat ifrån Ming Palace och gick hem och åt :) *myyyysigt*
Lördagen innebar jobb för min del och LM (fotbollsmatch.......) samt innebandymatch för Mackan *sportigt värre*
När vi väl kom hem ifrån våra "äventyr" så gjorde vi tacos och hade One Tree Hill marathon!!  Vi är nu inne på säsong 6!!
Söndagen innebar jobb för min del och slappdag för Mackan, ok lite sporitg va han då han hade innebandyträning...
Sen gjorde vi flygande Jakob och tittade på One Tree Hill.....(inte bra när man kör marathon...säsong 6 är snart slut... *gråter en skvätt...*
Skönt det är när man avklarat en jobb helg för då vet man att nästa helg är jag ledig!!! *gött mos*
Nehe om man ska ta tag i dagen!
Känns fortfarande konstigt att vara ledig en måndag.....är ju inte ledig måndagar annars...blir fasen helt veckovild..*hmm*
Men jag jobbar på ons istället, då jag brukar vara ledig.....
Har inte bestämt mig hur jag ska göra...Body Pump ikväll eller inte Body Pump ikväll?!
Är ju fortfarande hostig och snorig på mornarna...*blääää*
Ska kolla läget med Sarah hur hon mår....så får vi se vad som händer & fötter....
Annars vet jag inte vad jag ska göra på min lediga MÅNDAG :P

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Sarah kör inte BodyPump ikväll. Nu, efter en vecka, kickar snorandet in. YAY... NOT!! Bara känner hur musklerna förslappas... gråter



PUSS!

2008-11-24 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback