I väntans tider

2008-11-21 @ 09:30:00
Sitter och väntar på att telefonen ska ringa så jag vet om jag ska jobba idag eller inte.
Då min favorit Sarah har gått o blivit dunderförkyld (Eeeh, inte en aning om hur hon blivit smittad...*host*)
och har ont i halsen, stackarn! Så Ulrika undrade igår hur vi skulle lösa fredagen om Sarah blev sängliggandes....
Jag sa att jag kan hoppa in......haha ibland är jag snabb när jag svarar.......När jag väl sagt det så kom jag på shit...
hon jobbar 13-20.....aja...skitsamma....det får gå.....haha.....sen kommer jag ju på att det är fredag och att jag typ aldrig är ledig fredagar...MARIA!! Ditt klantarsle....hahah :P
Men vad gör man inte för sitt jobb och sina arbetskamrater.....Men för guds skull Sarah bli frisk ;) *blink*
Nedå,det är lugnt, jag har ju haft minisemester nu när jag vart hemma o vart sjuk så jag kan jobba lite.....
Mackan blev sisodär glad när jag kom hem igår kväll och sa att jag kanske jobbar till 20:00 imorgon kväll också....vi får se?!
Mackans svar:
Aaaha....okii....kul tjej. Jag som hade tänkt att vi skulle gå novemberljus
(Jag har pratat länge om att jag velat gå det men vi har aldrig haft tid och idag ser det ju faktiskt ut som att det ska bli riktigt fint väder, några minus grader och blå himmel....)
och ha det mysigt nu när du blivit frisk och är ledig en fredag.
 Aja.....
Imorse sa han: Du kan ju ringa mig under dagen så jag vet om jag ska komma hem direkt efter jobbet eller inte.....
Hhii...baby då ;)
Vi får se ...vi får se vad som händer....
Än är det ingen som ringt mig.....men jag sitter ju bara och väntar på det....jag har egentligen 100 andra saker jag skulle kunna göra *latmask*
Sitter och lyssnar på Enya-And winter came (Sarah skrev om det i sitt senaste blogginlägg så jag blev lite sugen på o lyssna på den cd-skivan också) Jag är bara på 1:a låten än så länge men Enya är Enya och det är himla mysig musik.

Just det, har ju en ev tid för ögonbrynsplockning idag hos min älskade syster <3

Nu börjar jag känna mig piggare.....känns i kroppen....känner mig gladare och har mer energi till o ta tag i saker.
Haha får se hur mycket jag får gjort idag ( inte mycket om jag känner mig själv rätt).....*tihi*

Tjingeling *Krya på dig Sarah*
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

glöm inte att ni MÅSTE GÅ EFTER KARTAN!!!! ;)

2008-11-21 @ 19:04:09
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback