Inte alls sugen

2008-11-20 @ 10:55:18
på att åka o jobba idag....har ju vart bort från jobbet 5 dagar nu....2 sjukskrivna dagar och 3 lediga dagar....
är ganska skönt o va hemma....gå upp ur sängen när man vill...mysa runt i myskläder....titta på film...läsa bok...bara va....
men det skulle va mycket skönare om man va frisk... :(
Men jag känner mig bättre idag, men har hostat inatt också.....*suck, kan hostan inte bara försvinna.....poff*
O så jobbar varken Stina eller Sarah idag heller, eller Sarah jobbar men i stan....*sakna*
O träningssugen är jag som bara den!!!! Jag vill också träna ju......
Men det blir nog ingen Body Pump för mig 06:45 imorgon bitti.....jag laddar inför måndagen istället!!!
Läste ut Marklunds senaste bok igår, "En plats i solen", himla bra faktiskt...lite seg i starten men sen kom den igång....
Har läst alla böckerna om Annika Bengtzon men det är faktiskt de två senaste som hon skrivit, "Livstid" och "En plats i solen" som varit de två bästa :)


Nu ska jag ta o slappa lite i soffan tills det är dags att bege sig mot Ikano-huset......

Kommentarer

Postat av: Hanna

Starkt jobbat av dig att pallra dig iväg.. Jag hade nog vart hemma någon extra dag.. Bara så man säkert blir frisk ;) haha. Betnér va supertrevligt. Han är ju så himla rolig! Precis vad jag behövde i vardagen. Blev även en liten provsmak på glöggen som f.ö. va skitgod! Bästa Ever! Mangan kan han! :D Vad händer i helgen då? Jobba? Kram kram =)

2008-11-21 @ 07:18:13
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback