Min lediga dag bara försvann

2008-11-06 @ 10:57:24
Precis som alla andra lediga dagar så försvann även gårdagen *poff*
Jag förstår inte varför timmarna går så mkt snabbare när man är ledig än när man jobbar.....
Aja, hur som helst så fick jag en del gjort igår iaf:
Jag va på stan och uträttade lite ärenden
Va på systemet åt Mackan som ska på lagfest på lör
Tog hand om diskberget
Bakade snoddas
Hämtade vinterdäcken hos mamma & pappa
Min älskade syster va nere och hjälpte mig lägga upp gardinerna som jag köpte till 3:dje rummet! Tack sis, älskar dig <3

Vi tog oss äntligen i kragen (Markus & jag) och la ut lite möbler på blocket.....sånt som inte riktigt passar in i vår nya lägenhet....vi har precis köpt ett nytt databord så vi ska sälja det gamla.....vi behöver inte vår garderob längre för vi har tillräckligt många och stora garderober i lägenheten samt att vi hittat en ny byrå till sovrummet som matchar säng och sängbord. Grejen är den att vi la ut annonsen igår kväll på blocket...2 min senare ringer en dam och är intresserad av vår byrå....(Jisses det va snabba puckar) Så hon kommer ikväll och hämtar den.....
Nu till det komiska, vi har inte köpt någon ny byrå än utan vi använder ju den vi har....haha så när hon hämtat den ikväll så är vi byrålös :P Så just nu ligger alla kläder på golvet.....haha va det smart o sälja nåt innan man köpt nytt :P
hahahahaha
Men jag måste säga att blocket är bra....har varken köpt eller sålt nåt förut men jisses vilken respons man får...
i skrivande stund har jag fått 2 nya mail av folk som är intresserade *haaaapy*

Bäst jag tar och fixar iordning mig, jobbet väntar!
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Tja!

Tack för grattiset på min blogg=)

Och du! Vart är mina chokladmums?!?! hahahhhaa såg lite fööör gott ut må jag säga... och så blir jag ju sugen på att baka det till helgen... som om jag inte redan tagit mig bakning över huvet så att säga! ;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka och lycka till med möblemanget till och från nya lyan!

kramar

2008-11-06 @ 15:25:30
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Hanna

Ujujuj vad du är duktig som grejjar.. Kul med blocket man kan ju sälja vad som helst! Nyfiken på o se hur det ser ut ^^ Du skulle kunna lägga upp bilder annars, "Hemma hos mackan och maria" haha skulle stilla allas nyfikna sinnen =) Nej nu är det tvätt och sedan Gossip Girl =) ha en fin kväll! Kram hej

2008-11-09 @ 18:48:59
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback