Mysbrallans dag igår

2008-11-25 @ 19:33:20

Gick omkring i mysbrallan hela dagen igår....*göööött*
Men jag tog faktiskt tag i lite sysslor...jag satt inte o lata mig hela dagen....
*Betalade några räkningar
*Dammsög lägenheten
*Plockade undan lite
*Satte upp band till gardinerna i tredje rummet (haha, det va egentligen min älskade syster som hjälpte mig med det, så hennes förtjänst att det blev gjort, men jag va på gång men så kom hon förbi så fixade hon det åt mig)
*La upp gardinerna i sovrummet
*Bakade dumlekakor
*Diskade



Mackan är ju sömntutan själv....21:30 gick vi o la oss igår....jaja jag vet att jag inte behöver gå o lägga mig då men fy fasen för o sitta uppe själv o uggla....mörkt o ensamt. Så jag gjorde honom sällskap i sängen och tillslut så somnade jag också.... 

Idag har jag spenderat min dag på jobbet inne i stan med Danne och Jennie (Jennie, som förövrigt är en riktigt bra extrajobbare i jul, mycket snäll, lätt o prata med och fixar kassa o kunder ) Fast jag ska ju inte jobba i stan i jul så jag lär inte träffa henne så mycket mer....
Min dag har i stort sett handlat om julkatalogen som skickas ut i dagarna....
jag har gått med den i handen hela dagen förutom när jag åt....
kolla så vi fått alla varor, kolla antal, kolla så priserna stämmer...
Det va ju ett antal varor som vi inte hade i butiken inne i stan men som vi hade ute på Ikano så jag har ringt o terroriserat Stina & Sarah idag....tillslut va de sådär glada på mig när jag ringde *förlåt*
Fast Stina va iaf glad :P hahaha....Sarah blev mest trött på mig :P *tihih*
Efter mitt arbetspass slut så va det dags o ta fram golvmoppen för fy fasen så golven såg ut inne i butiken...
brunt och lerigt och blött och stenigt.....Hade jag inte gjort det så hade väl fröken Ulrika vart lagom glad imorgon bitti....
Undrar om man får extra betalt för o stanna kvar efter stängning och moppa golven?!
Nehe nu ska jag (Markus fixa mat).... :)
Tror vi ska hinna med ett avsnitt One Tree Hill ikväll och äta min systers goda Lussebullar som hon bakat och vart så snäll och gett oss ett par stycken....De va supergoda!!!!! *slurp*

Jag har världens bästa syster!!!! <3

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

JAG har bästa systern!

2008-11-25 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback