Tack Carl

2008-11-13 @ 12:24:16
Jaha då har det snart gått ytterligare en vecka.
Vi fick besök av Tobbe & Åsa i söndagskväll, de ville se gärna se lägenheten och de va ute o åkte
lite bil....med sig hade de choklad och en fikus :) De är för söta de där två :)
Måndagen bestod av arbete 10-18 och som vanligt ett Body Pump pass.
Tisdagen jobbade jag 13-20, kände mig sisodär fräsch...alltså jag va ju snygg men mådde mindre bra :P *asg*
Jag va seg i kroppen och tjock i halsen, men efter jobbet tog jag ändå svängen förbi Maxi för o fylla på matförrådet.
Men när jag kom hem så däckade jag nästan med en gång.....
Min lediga dag igår spenderades i soffan hela dagen.....*urgh* Orkade inte göra någonting..... :/
O inatt har jag svettats som en tok.....hade nog en släng av feber men idag känner jag mig bättre....
Så jag pallrade mig iväg till min tandläkartid 09:50......Tack tandläkare Carl som fixade min avbitna tand, nu har jag en hel och fin tand igen :) Och tacka vettja tandvårdsabonnemang....utan det så hade det här kalaset gått på 1600:-!
Eftersom jag pallrade mig iväg till tandläkaren så ska jag la pallra mig iväg till Edward och jobba ett par timmar med honom inne  i stan.
Haha tog ska jag nog gå o köpa mig en haklapp innan, för jag är bedövat på hela höger sida i ansiktet.....
så har lite svårt att hantera min saliv :P

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Hello!

Du har blivit lite utmanad på min blogg =)

Ha det gött! KRAMKRAM

2008-11-13 @ 13:09:17
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback