Trött och seg

2008-11-26 @ 11:31:50
Även fast att jag inte gick upp förns 9-snåret så är jag superseg och har
verkligen ingen lust att åka till jobbet :/ *viiiiiiill inte*
Just nu går jag mest och degar här hemma, tittade på Top Model förut, det är typ det enda
som jag gjort idag :P Eller jag har vart duktig och betalat alla räkningar så nu är de ut världen!! *wiiie*
Nu sitter jag bara o väntar på att klockan ska slå det magiska slaget så jag kan åka till jobbet....*kul o sitta o vänta på att få åka till jobbet....hahha....uttråkad till max*
Tänkte jag skulle svänga förbi Elgiganten och köpa Mamma Mia filmen till Markus mamma, mest för att jag är så himla snäll ;) *blink* Tänkte vi skulle åka ut till dem och se filmen, jag skulle kunna tänka mig och se den igen så varför inte göra två flugor på smällen och se den igen samt ge bort en liten gåva till nån som inte sett den ;)
Ska se om jag får med mig 10 rullar cellofan papper till Ikano också....kan bli en spännande cykeltur upp till bilen.

Nehe om jag ska ta o fixa håret och sen käka lite och sen bege mig mot jobbet *glädjeskutt*

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Hej, Kul att du vill vara med i bloggdesigntävlingen. :) Kika in efter 12.00, då är vinnaren dragen. Lycka till!



Nästa vecka kommer en ny bloggdesign tävling. Lägg till mig på bloggkoll så ser du när ;)



/ Emmy

2008-11-27 @ 10:46:49
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback