Utmanad av Angelica

2008-11-15 @ 13:07:58
Fick en kommentar av Angelica att jag va utmanad på hennes blogg....så det är la bara o sätta igång :)

Reglerna är lätta och följande gäller:
- länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- berätta 7 saker om dig, både alldagliga och knäppa.
- utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dom
- låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är lite av en träningsnarkoman....

2. Jag skulle kunna leva på makaroner....

3. Jag har stor fobi för ormar...

4. Jag skulle vilja ha en liten bebis snart....

5. Jag klarar inte av spyor *eeeuu*...

6. Jag har världens bästa syster som jag älskar otroligt mycket <3...

7. Idag ska jag och baby äntligen ha en hemmakväll! <3 känns som en månad sen sist....

Jag utmanar:
Sarah
Stina

Lovisa
Milla
Ahlin
Matilda
Caroline


Kommentarer

Postat av: Syrran

Jag älskar dig med!

spyor är inte bara euu det är ju supermegajagdör-euuu

2008-11-15 @ 19:32:26

Postat av: Hanna

tjaa brun och brun vet ja ine.. det måste vara ljuset för jag hade bara dove-at en gång innan typ =)men tack ändå.. du är för gullig! Ja jag såg den på maxi.. kanske skulle ta och införskaffa mig ett sådant så kan vi skråla ikapp.. Dancin queeeeeeen.. lalala.. only dancingqueeeeen ^^

2008-11-17 @ 10:12:53
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback