Body Pump 67

2008-09-17 @ 19:50:50
Ganska nyligen hemkommen ifrån releasen på Body Pump 67!!
Haha mitt första intryck va shit vad jobbigt det va...haha kan bero på att vi började med benlåten ...
som instruktörerna så snällt talade om va 6 minuter lång....och jaaaa den va låååång och jobbig.
Men bra låtar och bra övningar så jag ser fram emot Body Pump passen framöver =) *peppad*
Dock kommer det va bra jobbigt första gångerna innan musklerna hinner vänja sig....
O själv fick jag gå....min vapendragare Sarah har ju fått för sig att hon är sjuk...vilket hon bara tror ;) hihi
Näevars det är faktiskt synd om henne och Britt...båda två är lika ynkliga för tillfället...Jäkla förkylning som går.... :/
Britt ringde nyss och undrade om vi kunde byta tid, och snäll som man är så ställer man upp :)


Näehe om man kanske ska ta och hoppa in i duschen och sen slänga ihop lite käk tills Markus kommer hem.
Han är ute i Holmetorp och hjälper sina föräldrar med deras nyinköpta skrivare.

Har hunnit med en del på min lediga dag och min "att göra lista" även om jag har mycket kvar!!
*Lämnat tillbaka tapetkartorna
*Hälsa på pappa =)
*Vart och köpt mig 3 skor och betalat för 2 på Skopunkten :) *wiiiee, nya höstskor.....*
*Burit ner lite i källaren
*Diskat
*Vart på stan med baby och sett ut/bestämt oss/beställt ;)


Mot duschen! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback