Det är f*n inte sant....

2008-09-01 @ 08:26:53
Kände ingenting när jag vaknade upp i lördags morse, gick upp, hojjade ner till stan för att arbeta mina 3 härliga timmar
på Bokmedia med Fredrik, riktigt trevligt :)
Mötte upp Emma på stan för en snabb runda och sen för att se hennes nya lya :) riktigt riktigt nice!
Sen hem och käka lite, börja packa lite smått inför resan, Markus föräldrar kom på besök på lite födelsedagsfika.
Mackan fick en stege och en verktygslåda full med massa "roliga" grejer ;) hihi
På kvällen iaf så kom nysattackerna.....ville verkligen tro att det alla dammråttor :P
Men nejdå....jävla förkylning...låg helt däckad i soffan....det kom ifrån ingenstans...Men det suger!!
När jag vaknade upp i söndags morse värkte det i kroppen, huvudet va tungt och snoret rann....*f*n*
Pallrade mig iväg till jobbet iaf, med rinnande näsa och mindre fräsch.....
Mest jag och Britt som fick jobba då Fredrik hade vart ute o festat i lör kväll.....
Men men....jag överlevde dagen men sen gjorde jag inte många knop mer den kvällen....vi packade det sista.
Just nu suger livet....hahah.....inte alls peppad på o åka längre.....kul o ligga där på hotellrummet och snora.
Men va f*n Maria....tänk positivt!!! *I will try*

Först jobbar jag 10-20, sen hem till mamma och pappa och lämna lite nycklar, hem och käka sen ska jag försöka sova ett par timmar ...kring 00:00 drar vi....05:05 går flyget från Arlanda mot Kefalonia!!!
Dagens önskan: Kan min j*vla förkylning försvinna, kan den komma mer olämpligt eller?!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback