Det här kan bli spännande.....

2008-09-20 @ 11:18:57

Läste på feelgoods hemsida precis.......

Steg 3/För dig som vill ha avancerade, tuffa pass som ger en rejäl utmaning.

TGIS
Thank God It's Saturday. Fartfylld och rolig konditionsträning med stepbräda där du får ladda inför lördagskvällen!



Hahah....Sarah vart håller du hus! Du måste ju följa med mig på såna här pass!! Haha måste ju ha nån som jag kan gömma mig bakom eller skratta med när jag går åt höger o alla andra åt vänster!! :P
Lovar er, det kommer komma en uppdatering på hur det gick sen.....dock lovade Charlotte att hon skulle ta hand om mig.....haha.... :P


Kommentarer

Postat av: Sarah

För det första: jag trodde man typ behövde vara vältränad för att delta på såna pass... =oP



För det andra: jag hänger på om mitt enda syfte är att du ska ha något att gömma dig bakom. Tro mig, om jag följde med dig på step-pass skulle ingen lägga märke till någon annan förutom den där elefanten som just halkade på ett bananskal. Dvs, jag. ;o)



För det tredje: Tufft konditionspass! ÄR DU GALEN, KVINNA?!?! o_O



För det fjärde: TGIS? Sen när är vi lediga samma lördagar? =oP



Fy vad elak jag är! Men puss igen!

2008-09-20 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback