Det senaste i läsväg

2008-09-20 @ 10:36:27

Lånade boken Sjöjungfrun av Britt på jobbet dagarna innan vi skulle åka. Men jag hann läsa ut den innan vi åkte. Hade ingen lust o släpa med mig en inbunden bok, speciellt inte en lånad bok...
Den va hur som helst riktigt riktigt bra....blev lite paff över slutet, ville bara vända ett blad till och få svar på alla frågor...
suck för o vänta ja vad kan det ta 1 år eller mer innan man får reda på svaren, för ja en fortsättning kommer! Himla tur det!

Sjöjungfrun av Camilla Läckberg
De 4 böckerna jag hade med mig på resan läste jag ut,
4 böcker va lagom att ha med sig.
Den sista läste jag ut på planet hem =)


 


Skriver som jag skrivit om de övriga i Mari Jungstedts serie.
riktigt riktigt bra!! Streckläste även denna.


Läs ovanstående text.
Sjukt bra serie!


Den va bra, men vet inte om den är bättre än Stieg Larssons böcker.
Fick för mig att nån sa det på jobbet....kan minnas fel....
Aja, den va helt klart läsvärd! Sarah säger att Nattfåk ska handla om spöken
och det är verkligen inget för mig...haha men jag ska läsa den iaf och se,
kanske tycker jag den är jättebra....vi får se.

Bild på boken När livet stannar
Tårögd! Mycket gripande bok!

Dags för frulle nu. Baby är iväg på fottbollsmatch och jag sitter och
funderar på om jag ska våga gå på TGIS.......
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Det var Lotta som sa det, men hon uttryckte sig som så att det var: "nästa Stieg Larsson". Jag tror hon menade att Johan Theorin skulle få samma genomslag som Stickan, något jag förmodligen kunnat ställa mig bakom, om hon inte fått det att låta som om Theorins böcker skulle ha ungefär samma handling och tempo som Larssons. Vilket är GROVT missvisande.

Men det ÄR bra. Mycket bra.

Och som jag sa; allt jag saknade i Skumtimmen får man i Nattfåk. Med det säger jag inte att den är Stephen King-läskig. Promise!

PUSS

2008-09-20 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback