Ensam med tända ljus och stenhårda vader

2008-09-21 @ 19:52:37
Hahah shit pommes frites Maj-Britt vilken träningsvärk jag har i mina vader sen gårdagens TGIS pass!
Det är fasen i mig helt sinnes....haha ser inte fram emot utfallen imorgon på Body Pumpen :P *smärta*
Jag överlevde iallafall TGIS passet, det va riktigt kul och grymt svårt och Maria hängde inte med för 5 öre :P
Men jag hade inte räknat med nåt annat heller ......men om jag går ett par ggr till så fixar jag nog det där med....
5 min innan passet sluta då satte jag hela första delen *asg*
Fast jag va inte "sämst", det va en kille som hade sin svensexa på passet, eller det va en av hans uppgifter som hans polare ordnat åt honom....hahah han hängde inte heller med, så vi körde vårt race *asg*
Kanske borde hålla mig till Body Pumpen ;)

Vi gick en sväng på stan när Mackan kommit hem ifrån matchen (som de vann), vi va förbi vår nya butik inne i stan,
den blev mycket mycket fin..... =) Ska jobba där på lör så får se hur pass mycket jag hittar då, kanske kan skaffa fram karta och kompass tills dess ;)
Drog en sväng till Maxi också, plus en snabb sväng in på Ikano och hejja på Sarah.
Sen hem och laga mat, drog ett par avsnitt av One Tree Hill också!! Som jag har saknat den serien!!!
Vi slocknade i soffan vid 22-tiden....*dödströtta*
Hade lång och mysig sovmorgon imorse, frukost och ett avsnitt One Tree Hill.
Fixade annons, förde över pengar, diskade, vattnade blommorna...Mackan åkte på innebandy träning och jag passade på att ta en date med min Emma =) Vi drog en sväng till Jula när Mackan kom hem från träningen....
Och nu sitter jag här ensam med tända ljus, Markus drog till Tobbe en sväng.
Och jag vet precis vad jag ska göra....men jag har ingen lust.....roligare och surfa runt och läsa bloggar.
Näehe ska ta mig i kragen (som jag inte har)

Förresten, vi va en sväng hos Jocke & Angelika i fredags kväll. Det va lugnt och trevligt, en mysig fredagkväll.
Tack för att vi fick komma tjejen, eran lägenhet va jättemysig :)

Tjingeling!

Ps:Tack för kommentaren i mitt förra inlägg Sarah......hahaha Ds:

Kommentarer

Postat av: Angelica

Tja!

Tacks själv. Det var trevligt och o så ju.haha Hade ju planerat förfest, men gud sååå skönt att det inte blev det! haha Hade inte pallat lördagen då ;)

Välkommen nästa gång det dras ihop folk.

kram

2008-09-23 @ 13:02:07
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback