I´m back

2008-09-16 @ 11:23:06

Vi är nu hemma i kalla Sverige igen! Kom visserligen hem 9 september men det har f*n i mig varit
någonting precis hela tiden så det har inte funnits nån tid för mig att uppdatera min blogg, varken tid eller lust har funnits....
Men veckan i Grekland kan sammanfattas med ett ord: UNDERBART!!
Jag och min älskling hade det verkligen toppen, hotellet var toppen,300m till en superfin strand, strålande sol alla dagar och en temperatur som låg kring 30 grader varje dag....vi hyrde en bil en dag och åkte runt på ön Kefalonia.
Jag är verkligen supernöjd med vår resa, ska tilläggas att vi fick en hel del färg på oss, även om den vid det här laget börjar försvinna....men kände mig brun och fräsch första veckan vi kom hem iaf ;)
Min förkylning hängde i ca 3 dagar där nere men det va inte mer än att jag klarade av det, slapp ligga på hotellrummet och snora iaf, Mackan åkte på förkylningen måndag morgon, sista dagen i Grekland....(jag är ju inte så snål, så delar gärna med mig :P )
Vår Greklands resa i korthet, orkar inte skriva mer.....(lägger upp en bild, fler bilder finns på facebook)

Kommer aldrig glömma Myrtos Beach <3


Onsdag 10/9: Tvätta 8-12, jobba 13-20
Torsdag 11/9: Jobba 13-20
Fredag 12/9: Jobba 10-18, Emmas födelsedagsfest på kvällen :)
Lördag 13/9: Jobba 10-17, Millas födelsedagsfest :)
Söndag 14/9: Jobba 11-17, till Markus föräldrar på kvällen.
Måndag 15/9: Jobba 10-18, sen Body Pump 19:00-19:55.
Tisdag 16/9: Jobba 13-20

Som ni ser så har det vart fullt upp varje dag sen vi kom hem.......ser fram emot min lediga dag imorgon!

Lite bilder ifrån Millas födelsedagsfest i lördags:


Dags att bege sig till Ikano för ännu ett arbetspass *mindre pepp*

Kommentarer

Postat av: Hanna

hejje! åh så söta o bruna pepparkakor ni är! Det har vart roligt på semestern antar jag? Allt bra annars? Själv är jag sjuk (igen!!!) dumma dumma förkylning. kram kram hej! =)

2008-09-17 @ 21:21:15
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback