Askungar

2009-04-29 @ 10:50:28
Har läst ut boken Askungar av Kristina Ohlsson.
Lotta frågade en kväll när vi jobbade ihop om jag hade nåt att läsa...näe sa jag jag har precis läst ut Lingonstigen 114 och väntar på att få läsa Långt ifrån död....så näe läser ingenting för stunden.
Så jag fick låna boken Askungar av henne.....Alltid kul att testa nya författare som man inte läst nåt av innan.
Den va riktigt rikigt bra, 8 stjärnor av 10.


Annars så har det inte hänt så mycket sen sist.....
Körde ju Body Pump i söndags efter 2 veckors frånvaro och sate vilken träningsvärk jag har i mina lår.....
måndagen och tisdagen va värst idag känns det inte så mycket och tur är väl det för ikväll är det step kondition på schemat =) Jag är ju så himla envis så jag körde ju med samma vikter som jag gjorde sista gången innan jag blev sjuk...jag vet ju att jag orkar...haha....

Jobbade 10-18 i måndags sen så hängde jag med Emma...köpte oss varsin glass på Bosses Glassbar och satte oss i parken =) Sen gick vi en liten sväng i det fina vädret :) Underbart!

Tisdagen jobbade jag 13-20 sen hände inte mycket mer än så.

Just nu väntar jag på att Emma ska sluta skolan så vi kan gå och sätta oss i trädgårdsföreningen =)
Vi rensade ju som sagt förrådet i söndags så jag ska traska ner med lite saker till myrorna tänkte jag
och hyllan som vi la ut på blocket ska jag åka och lämna till en kille i Lambohov ikväll!
Trodde inte att det skulle gå så snabbt att sälja på blocket.... =)

Nehe om man ska ta och klä på sig lite och käka lite frukost.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, du kommer till honom istället. Me like! =o)

2009-04-29 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback