Första Bosses glassen

2009-04-02 @ 13:50:11

Onsdag igår, vilket innebär att jag är ledig ifrån jobbet (oftast, ibland får se för sig att ändra om på schemat)
Men jag är fasen i mig aldrig ledig ledig....alltså sådär så att jag är uttråkad/har tid för att sätta mig och läsa/ se på en film/varva ner....nejdå, Maria ska jämt ha hundra saker att göra :P haha....
Ju för sig så avskyr jag att va rastlös och inte ha nåt att göra (oftast, men ibland kan det va skönt att bara sitta ner och va)
Hade ju för sig en väldigt lugn helg förra helgen.
Igår så va jag en sväng på stan, va ute på Mackans jobb och bytte bil med honom då han skulle byta oljefilter och mecka med min bil, i den vevan passade jag även på att hämta upp min syster på Maxi och skjutsade hem henne.
Hängde med Emma och en kompis till henne på stan, fikade på Coffeehouse by George, satt vid uteserveringen, så himla skönt det va när solen värmde....... annars glassade vi mest runt på stan och njöt av det fina vårvädret.
Första glassen från Bosses glassbar inhandlades även igår. *mums filibabba*
Va och storhandla igår på Maxi med....som sagt mina lediga dagar försvinner ganska fort.....
Hoppas det fina vårvädret är här för att stanna!!!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback