1 dag kvar ;)

2009-08-12 @ 11:20:41

Onsdag idag vilket betyder (oftast) ledighet!! Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag?! Förslag?
Skulle träffat Angelica men våran date blev tyvärr inställd :/
Tog hand om den gigantiska strykhögen igårkväll när jag kom hem ifrån jobbet sen den slipper jag ta hand om idag Yay!
Det enda som står på mitt schema idag är step kondition 18:30.....va sisodär 2 månader sen som jag körde det passet så är väl på tiden o köra ett ikväll! Sarah och jag kan träna ihop, kors i taket!
Jobbade 13-20 i måndags och 11-19 i tisdags....dagarna har gått fort då det vart regnväder ute och skolstarten närmar sig vilket betyder fler kunder samt att det alltid finns något att göra med kalenderkungen.....
Nehe, ska titta på reprisen på sjukhuset nu tror jag....

Rastlös........

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback