1 dag kvar

2009-08-04 @ 19:42:12
sen är jag ledig en dag! Yiiiiiiies då!
Har jobbat, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och imorgon onsdag.
Ska bli skönt med en dags ledigt även om den kommer innebära hushållssysslor ;)
Blir nog ingen skänninge marknad för mig iår....Sis och gänget ska åka på onsdag och då jobbar jag 13-20
och på torsdag har ju Mackan fotbollsträning....Men det gör inte så mycket....
Idag har det vart mycket att göra på jobbet....mitt namn har f*n i mig blivit utslitet idag...
K har tjatat på mig om allt och ingenting...Maria har vi den här, Maria hur gör man när man tar förskott nu igen, Maria kan du posta den här,
U har undrat 100 saker idag....Maria är den här beställd, Maria är den här med i skolstartskatalogen, Maria hur ska vi göra med pennfodralen, Maria hit och Maria dit.
Igårkväll innan U gick hem så frågade hon om skolstartskatalogen va genomgången...Vet inte sa jag, jag har inte gjort det men det finns ju fler än jag som jobbar här .....  :P
Det visade sig att någon iallafall hade gått igenom den....Meeeen, ibland va priserna ändrade i datorn och inte på varan i butiken, ibland va priset ändrat på varan men inte i datron, det va prockat på en sak vi ej haft.....E i stan hade ej fått ner skolstartssaker....en himla massa saker.....m.m
Började med katalogen igårkväll och har i stort sett hållt på med den hela dagen, förutom i slutet då jag höll på med Kalenderkungen *kräks på´t*
Ååh så trött på´t för tillfället.... :(
Imorgon jobbar Stina och jag 13-20 ihop! Ska bli skönt att henne vid min sida imorgon :)  Du va saknad idag vännen!

Igårkväll kläckte Mackan ur sig att efter jobbet idag skulle han till Norrköping med jobbet + kunder för att kolla på speedway och äta mat så han undrade om han kunde ta bilen.....så idag har jag cyklat till jobbet :) Hejjahejja!
När jag kom hem efter jobbet slängde jag ihop lite mat....sate vad tråkigt det är att laga mat till sig själv ( ok, har faktiskt gjort matlådor till både mig och Mackan imorgon) och att sitta själv och äta :(

Nu ska jag va duktig och ta en promenad runt stångån! Fördriva tiden tills Mackan kommer hem nån gång vid 22-snåret.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Jag tycker INTE du ska gå själv runt Stångån efter kl sex, basta!

puss

2009-08-04 @ 22:15:11

Postat av: Stina

U frågade mig samma sak om allt hade kommit i katalogen och om jag hade gått igenom den och bla bla bla. Vi får ta tjuren vid hornen och samarbeta imorrn och "rätta till allt". Du har i alla fall varit redigt duktig idag!!

Ses imorrn gumman!

Puss o kram!!

2009-08-04 @ 23:01:31

Postat av: Patrick

Ah du att skolstartsborden inne i stan är inte så jävla roliga dom heller kan jag tala om för dig. O så skulle vi få mer idag hörde jag.. Kuuuul då det inte finns plats för mer =(

2009-08-06 @ 10:17:55
URL: http://personalize.blogg.se/

Postat av: Lovisa

känslan av att laga mat till bara sig själv och äta själv känner jag igen.. inte alls kul ju! å håller med din syster yster, gå inte runt stångån försent:)

2009-08-06 @ 23:57:32
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback