Bilder från dagarna som varit

2009-08-10 @ 10:57:40
Eftersom att det varit kanonväder de senaste dagarna så har jag inte suttit så mycket framför datorn! Gäller att passa på och njuta av det fina vädret :) Och det har jag och Mackan gjort i helgen :) *lovely*
Därför det varit dåligt med uppdatering ifrån min sida, men här kommer lite bilder från dagarna som varit :)
I torsdags fick jag följa med syster och Linus när de åkte och bada :)

På kvällen träffade jag fina Lina (100 år sen vi sågs .....haha kanske inte riktigt så länge men tyvärr springer tiden iväg mellan gångerna vi ses) Vi tog iallafall en långpromenad runt Stångån :) Mycket trevligt!!
I fredags jobbade jag 10-18 och när jag kom hem fixade Mackan och jag lite tacos och hade fredagsmys, tittade på filmen Marley och jag.
Riktigt fin film...... :)
DVD Film: Marley & Jag


I lördags va vi uppe vid 9 tiden, klockan 10:00 packade vi in oss och syster och Linus i bilen och drog till Rängen för sol och bad :)

Blev ett par timmar i solen sen bar det av hemåt för att dressa upp, vid 15-tiden skulle vi va hos faster Ulla och hennes man Lollo. Syster, Linus, Mackan, jag och pappa packade in oss i bilen sen bar det av till Nkpg.
Mycket god mat och trevligt sällskap :)


På kvällen traskade vi ner till Hemmakväll och hyrde 3 filmer och köpte lite godis. Spanade efter Nicke, ifall han jobbade.....och visst gjorde han det. Stod där och såg stilig ut ;) Pratade lite med honom och sen traskade vi hemåt för soffmys och tvättstugan.
Vi såg filmen Arn-Tempelriddaren. Den va mycket mycket bättre än vad jag trodde att den skulle va! Tummen upp..
DVD Film: Arn - Tempelriddaren


I söndags drog vi och syster och Linus till Sandvik och spenderade våran dag där! Asgött! Klarblå himmel och 24 grader i vattnet :) Sol och bad för hela slanten.
Såg ett par kändisar där, Milla, Jenny och Martina va också där..... :)  Även snoken va där och solade :P (Sate va lång den va...)


På kvällen kom Åsa & Tobbe över för lite filmkväll med morötter och dip :) Trevlans trevlans :)

Ska bli bättre på att uppdatera ....försöka iaf.
Nu är det dags och klä på sig för att bege sig mot jobbet....13-20 idag. Sarah är tillbaka efter semestern och allt är i sin ordning igen :) Välkommen tillbaka babe! Kalenderkungen och jag har saknat dig ;) hihi

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Hello tjejen!

Onsdag passar ju mig bäst iochmed att dina arbetstider är ganska sena ;) och så dags börjar vi göra oss redo för sängen haha

Men ska vi boka in onsdag runt 13?

Vore härligt med en liten promenad(med betoning på liten) om det är fint väder, annars så skulle vi kunna ta en fika på stan.

so what do you say?

2009-08-10 @ 19:36:59
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback