Boktips tack!

2009-08-25 @ 10:34:38
Cypern resan närmar sig....*yiiiiiieeees*
När vi va i Grekland förra året så hade jag med mig 4 pocketböcker men det räckte inte riktigt.
Sista dagen på stranden och flygresan hem satt jag utan bok :( vilket va mindre roligt.
Så denna gång tänkte jag ha med mig 5 böcker.....
Jag har bara 2 böcker i min bokhylla som jag inte läst så de följer med men mer då?
Jajaaa jag vet att jag jobbar i en bokhandeln men har hjärnsläpp och kommer inte på nån bra pocket som jag vill ha med mig.
 Ge mig tips på bra pocketböcker!!!!
 
Jobbar 12-20 idag med min nya kollega...spännande spännande.... :)
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Du är hemskt välkommen att kolla i vår bokhylla när vi färgar dina ögonfransar! Jag är inte ett dugg rädd om mina pocket, bara att ta med till stranden!

2009-08-25 @ 22:37:38
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback