Hej och hå

2009-08-28 @ 11:58:05
jisses vad fort tiden går, känner att jag skulle behöva en ledig dag innan vi åker men icke sa nicke....
Jobbar 13-20 idag och 10-17 på lördag samt 11-17 på söndag sen åker vi på söndagnatt :D
Så i helgen mina vänner ska vi inte göra ett dugg (förutom jobb för min del och match + träning för Mackans del)
eller jo vi ska ju faktiskt packa :P Kan ju kanske va bra...vi har iallafall påbörjat vår packningslista :)
Min lediga onsdag spenderades med Carro & Nicke, en mysig fika på  Coffeehouse by George, lite senare på kvällen tittade vi på Mackans fotbollsmatch ute på Örtomtavallen :) Tack för en mysig dag gumman (Nicke på ett hörn :P haha )
Oki, hade kanske behövt använda min lediga onsdag till att förbereda lite inför Cypernresan men fikan med Carro & Nicke lockade mera ;)
Mellan fikan och matchtittandet va jag uppe hos systern min för lite ögonbrynsplockning +färgning av ögonbryn och fransar, jag har världens bästa syster!!! :)
I torsdags (vilket va igår) jobbade jag 10-18 sen hem och byta jobbtröjan till annan tröja och ner och möta Emma på stan för en Bosses :)
Fredagsmorgonen började med ett body pump pass (som vanligt.......nästan iaf) Nu sitter jag här och ska snart slänga i mig nåt att äta för att sedan bege mig mot jobbet.....13-20 partyfredag!!

Ikväll ska Mackan och jag äta tacos och ha fredagsmys....Gissa om jag längtar!!! ;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback