Hypnotisören

2009-08-18 @ 17:50:26
Tog sovmorgon till 09:30 :) Skönt. Sen har jag slappat lite framför datorn, läste lite bloggar o så :)
Resten av dagen har jag suttit i soffan och läst Hypnotisören av Lars Kepler ( Lars Kepler skriver under pseudonym, det är paret Alexandra Coelho Ahndoril och Alexander Ahndorils som skrivit boken)
Hux flux så tog den slut ;)
Den va riktigt riktigt bra! Boken är ju väldigt omtalad....kul att ha läst nåt som alla pratar om :)
Kan verkligen rekommendera den....läs den!
Hypnotisören

I ett omklädningsrum på en idrottsplats i Tumba utanför Stockholm hittas en man brutalt mördad. Sedan återfinns hans fru och dotter lika besinningslöst ihjälhuggna i familjens radhus. Avsikten tycks ha varit att utplåna hela familjen.
Men sonen överlever, svårt skadad, och när kriminalkommissarie Joona Linna förstår att det finns ännu en familjemedlem kvar i livet, en syster, inser han vikten av att hitta henne innan mördaren gör det.
Sonen svävar in och ut ur medvetslöshet, och för att kunna skynda på förhörsprocessen tar Joona Linna kontakt med läkaren Erik Maria Bark och övertalar honom att hypnotisera pojken för att få en bild av händelseförloppet.
Därmed bryter Erik Maria Bark sitt gamla löfte att aldrig mer hypnotisera och en skrämmande kedja av händelser tar obevekligt sin början.

Syster och jag tog en snabb sväng på stan när hon slutat jobba :) :) Trevligt med lite systertid!!
Har egentligen inte så mycket pengar att shoppa för men det hindrade mig inte från att köpa denna fina väska!!
(Shoppade den juförsig med mitt presentkort som jag fick när jag fyllde!!!)


Mackan är iväg på fotbollsträning och jag ska dra på mig träningskläderna för att hojja ner till Feelgood och köra ett Body Pump pass....."tyvärr" är det Sara som har passet....inte min favorit men det ska väl gå ändå ;)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Ankan

sniiiiigg väska bruden ;)

2009-08-19 @ 08:53:52
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback