I skuggan av värmen

2009-08-13 @ 21:47:28
Jaha då va det snart fredag igen....jisses vad tiden går fort! Snart drar vi till Cypern och har det gött ;)
Min lediga onsdag blev väldigt slapp...men det va skönt.....Låg och slappa i morgonrocken i soffan fram till 15-tiden.....
Det kan man kalla slappis :P Tittade på reprisen av sjukhuset x2 och sen tittade jag på filmen I skuggan av värmen.
Den va bra, men inte mycket mer än så.....Men hoppas ändå att det blir en uppföljare på filmen annars så får jag väl ta och läsa böckerna ;)
I skuggan av värmen - DVD - Film


Va på ett Step konditionspass med Sarah på kvällen, jag måste säga att jag saknat att träna ihop med den tjejen.
Ha nån o prata med....nån att skratta med när man yrar runt på stepbrädan och inte har en aning om vad man gör....se lika lost ut som nån när det kommer en ny stegkombination som ser rackarns svår ut men som sedan sitter efter ett par varv...... :) Synd bara att vi kan träna ihop så pass sällan......
Gillade inte instruktören vi hade igår....va nån ny stjärna som jag ej sett förut...njae....Gillade henne inte.....
Vet inte om det va för Sarah pratat "negativt" om henne innan (då Sarah redan gått på ett pass med henne) eller....
Men hon va inte alls peppande utan körde sina steg på brädan och tittade upp i taket....eller gick runt och hetsskrek på oss....näääääe vet ni vad! Ge mig Anki och ett ordentligt step konditionspass så är jag nöjd! :)
Hoppas att Anki kommer tillbaka på onsdagspassen....för igår när passet va slut så sa instruktören att vi ses nästa onsdag igen...jag råkade visst ge henne arga blicken :P haha
Jag jobbar till 20:00 nästa onsdag så det blir inget iallafall ;)
När jag kom hem så körde Mackan och jag lite hemmagym...fram med hantlar och skivstång och balansboll!
Cypern här kommer vi :D hahaha
Senare blev det fruktsallad och mys i soffan :) Mackan tittade på film och jag läste bok.

Idag har jag jobbar 10-17:30 inne i stan....dagen gick fort! Den gör gärna det när man jobbar i stan, lite miljöombyte är aldrig fel :) Nehe nu är det sängdags, tänkte jag skulle upp och köra body pump imorgon innan jobbet!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback