Nu måste vi dra.....

2009-08-30 @ 22:46:33
åååh när Nicke nu menar jag inte Ken Ring´s låt ;) haha
Utan snart bär det av till Arlanda för att ta flyget till Cypern!! *sweeeet*

Fråga mig inte vad jag gör uppe då jag egentligen borde sova...Min andra hälft är det iallafall ordning på, han ligger och dreglar inne i soffan ;)
Har jobbat hela helgen och när jag inte jobbat så har vi pysslat lite inför resan....med både ditten och datten
Åkt ut till Markus föräldrar och lämnat hans motorcykel, ställt ner min cykel i källaren (första gången på många många månader som jag vågade gå nerför källartrappan.....men Mackan följde med mig. Första bilden (vilket inte är så konstigt) jag fick upp i huvudet när jag gick nerför var när jag halkade och slog upp ett jack i huvudet ...det satte sina spår...
Vattnat blommor, tvättat, (har precis stått och strukit alla kläder ifrån dagens tvätt....kallas det resfeber eller bara brist på annat att göra:P haha,  kastat soppåsar så de inte står och luktar, "köpt" (laddat) ner musik och fört över till ipod/mp3, lämnat lite smått och gott i matväg till syster och Linus....m.m
Hann även med ett core-pass direkt efter jobbet idag....hurtigt värre! Fick även träffa Sarah en gång till innan jag åker.

När vi är borta så passar Mackan på att fylla år (31/8) och så firar vi 1-års förlovning (6/9) :)
Grattis till min älskling och grattis till oss :)

Nehe om jag ska försöka sova nån timme....

Ha det så bra, det ska vi ;)
Vi ses!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback