Stjärtskott

2009-08-24 @ 19:50:41
Det har vart fullrulle i helgen så jag har inte haft tid att blogga men här kommer en liten uppdatering.

Jobbat:
Onsdag 19/8 13-20
Fredag 21/8 10-18
Lördag 22/8 10-17
Söndag 23/8 11-16
Måndag 24/8 10-18

Tränat:
Torsdag 20/8 Core

Hade tänkt att denna helg skulle bli lugn, men icke sa nicke....Hanna undrade om vi va sugna på 90-talskvällen på L`Orient...njao...vi kan haka på en sväng eller iaf komma till förfesten en sväng (då jag skulle jobba på söndagen och Mackan skulle meka med bilen inför vår resa) Det hela slutade med förfest hemma hos oss och utgång på L´Orient :) haha! Så kan det gå när inte haspen är på....Men det va en mycket trevlig kväll :)


I söndags efter jobbet så va det avtackning av Britt på Ghingis Khan 18:00. Det roligaste va att Britt inte dök upp...förens 19:00....Hade blivit lite missförstånd där ;) Våran nya kollega Niclas va även där...
Jag och Sarah höll låda borta i vårat hörn...haha tror alkoholen satt kvar sen i lördags + för lite sömn natten innan ;) haha
Kvällens roligaste: Sarah har 54 handikapp *hahaahahaha, skrattar än*

Min rubrik kommer av en felstavning jag gjorde i söndags på jobbet.
Kommer en kund och frågar mig vilket det senaste numret av serien STJÄRNskott är?
Söker följande ord på Bokrondellen: STJÄRTskott *log lite för mig själv.....tihihi*


Nu är det dags att laga lite mat: Potatis, fiskpinnar och spenat :)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Aha är han killen i "prime"tshirten nya killen på jobbet? Han jobbade på bokaffären vid Waynes förut va? Tror bestämt han heter Niclas och är lika gammal som mig. Var maten god?

2009-08-24 @ 20:14:13
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Postat av: Sarah

Hahaha, jag och mina 54 handikapp har så sköna dancemoves. =oD

2009-08-24 @ 23:32:22
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Postat av: Lovisa

vacker du är sötnos:) köpt den blåa i svart också?;)

2009-08-26 @ 20:12:06
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback