Andas ut

2009-12-24 @ 00:38:23

När klockan slog 19:00 ikväll sa jag GOD JUL till mina arbetskamrater (Niclas, Stina & Fredrik) sen tog jag julledigt. Tre hela dagar är jag ledig! Ni anar inte hur skönt det va att komma hem ikväll och veta att man är ledig 3 dagar framöver :)
Va ju ledig i lördags, då va det jalla jalla mest hela dagen. Kvällen avslutades som sagt hos Fam Rudqvist/Gustafsson. Vi blev bjudna på god mat, mycket trevligt sällskap och så fick vi superfina julklappar! Tack, ni är för söta!!
Vi tittade även på 3:e Johan Falk filmen, skriver som Nicke, det är lite av en tradition. En mycket trevlig sådan måste jag säga! :) Hoppas att det blir del 4 snart framöver ;)
Vi fick även mysa med vårt charmtroll till gudbarn :)


Hann med en fika med mina tjejer Emma & Lina i söndags efter jobbet. Mycket trevligt, va ett tag sen vi sågs alla 3....alldeles för länge sen.

Jobbade 10-17 söndag
Jobbade 12-20 måndag
Jobbade 9-19 tisdag
Jobbade 11-19 onsdag

Så har mina dagar sett ut på sistone, förutom jobba så har jag hunnit med att julstäda, slå in alla julklappar, köpt julgran samt pyntat den.


Nu ska jag krypa ner i sängen och njuta av att jag har sovmorgon imorgon!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback