Längtar...

2009-12-03 @ 10:30:51
till söndag!! För då ska Mackan och jag få ha sovmorgon ihop...myyys! Va lääääänge sen...
Och söndagseftermiddagen ska vi åka på husvisning :)
Men först ska jag jobba 13-20 idag och 11-19 imorgon samt 12-18 på lördag och sen vid 19-tiden på lördag ska vi ut med jobbet, så det blir lite jalla jalla från det att jag slutar....
Igår hade jag en supermysig fikastund med Cissi & Emma :) Vi satt och babbla och skratta i 3,5 timme på Coffeehouse by george. Ni är bäst tjejer <3
När jag kom hem vid 22-tiden så kröp jag upp bredvid Mackan i soffan så åt vi lussebullar, pepparkakor och drack julmust. Myyyyspys!

Nehe om man ska ta och göra sig iordning och förbereda sig inför jobbet...
Måste åka lite tidigare...måste ju skrapa bilden när det är såhär kallt ute :/ Dagens i-landsproblem ;)

Förresten, är nästan klar med julklapparna! Tokskönt!
Är bara lite julstjärnor och en fin julgran som ska inhandlas sen är jag redo för julen.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Anna

Fan va fint och skönt samma läge här vad det gäller klappar och gran, dock sovmorgon lördag och inte söndag. Messa vilket hus det är rå!

puss

2009-12-04 @ 22:03:30
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Postat av: maria

frågestund i min blogg. fråga mig vad du vill :)

kram



http://mariakarle.blogg.se/2009/december/fragestund.html#comment

2009-12-07 @ 16:36:10
URL: http://mariakarle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback