Mest jobb nuförtiden....

2009-12-02 @ 12:01:32
....och det här är bara början.
Hade personalmöte förra torsdagen innan jobbet, jag kan väl inte påstå att det togs upp nån speciellt viktigt.
Hade lika gärna kunnat sova en timme till den morgonen...men men..
Jag va ledig på fredagen, hade tvättstugan och pyssla med lite andra hushållssysslor....Mackan kom hem vid 17-tiden och vi åt tacos sen låg vi i soffan resten av kvällen.....myyys.
Lördagen jobbade jag 10-18, det va tufft att gå upp den morgonen. Jag somnade vid 05:00 p.g.a min förbannade hosta :/ Kändes precis som jag somnat när alarmet gick igång...
Men jag överlevde dagen på jobbet....hem och dressa om för party hos Hanna :)

Jobbade 11-17 i söndags....va ganska segt på jobbet, mindre kunder än i lördags.
Men nu har jag jobbat 1/7 helger på raken....*tjoooho*
Har även spenderat min måndag (10-18) och tisdag (12-20) på jobbet.....
Idag är jag ledig och allt har gått i slowmotion....har tagit mig ca 2 h att göra mig iordning och äta frukost ;)
Men nu ska jag kila ner på stan och fixa några julklappar sen ikväll vid 18.00 så är det fika med Emma & Cissi på schemat :) :)
Ska ta hand om min man när han kommer hem ifrån jobbet också, han har varit hängig sen i söndags, åkt på nåt bäääääs :(

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback