snorigt.....

2009-12-29 @ 22:15:53

Bääääs vad jag ogillar snor, vaknade ju upp snorig på juldagen och sen dess har det hängt i.
Det va lite kämpigt att jobba i söndags och måndags men idag känns det lite bättre. Hoppas hoppas att min förkylning är påväg åt rätt håll!
Har spenderat senaste dagarna på jobbet som sagt...
11-17 söndags
13-20 måndags
10-18 idag....

Imorgon ska jag egentligen jobba 12-18 men L på jobbet är sjuk så F undra om jag kunde börja 10....men han yra nåt om att jag kanske kunde få gå hem 16 istället för 18. Vilket jag hoppas på...
Mina korta arbetsdagar blir aldrig korta, F ändrar alltid om dem i sista minuten så de blir långa. Så håller tummarna för imorgon....
På kvällen imorgon ska vi ut till Mackans föräldrar, mackans bror med familj är på besök :)

Slänger in några bilder ifrån vårt julfirande på annandagen:


Nu är det snart dags o krypa ner i sängen.

Just det, Mackan och jag fick julstrumpa av mina föräldrar på julaftonsmorgonen. Min kära mamma har knepat ihop ett rim:




Vad tror ni att vi fick i vår julstrumpa?! ;)
Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

Man kan inte få upp den lilla bilden i större format ju Majja!! = kan inte läsa rimmet = kan inte lista ut vad ni fick... =(



God Jul i efterskott iaf. Och GOTT NYTT ÅR

2009-12-31 @ 00:14:54
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Angelica

Förresten... är man sjukt dumihuvet om man vågar sig på att fråga om du ska bli moster? =O ??? Hälsa stort grattis till syster om det är så, annars får du hälsa förlåt och ge henne min adress så hon kan slå mig för min hemska förolämpning... ;)

2009-12-31 @ 00:18:00
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback