Älgstek

2009-02-04 @ 18:48:23

Snart, snart ska jag pallra mig iväg till Feelgood för ett step konditionspass!!!
Men jag har en känsla av att det kommer bli mycket fniss ifrån min och Sarahs sida...
Iallafalla när vi ska göra ett steg som heter L-steg som numera heter älgstek *asg*
Jaaa, ibland kan L-steg låta som älgstek!!!! HAHA

Försöker hitta lite energi, är lite seg efter min promenad runt stångån
(yes, idag har jag vart ganska sportig....tog en sväng runt stångån när tvättstugan va klar)
Hejjahejja Maria!!! Och som belöning så gick jag och sola efteråt...*mmm, skönt*

Mot stepbrädan....

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Hanna

O du duktiga träningskvinna, jag beundrar dig! =) Vet du vad? Mange fick en våg igår och gissa vem som fick en chock? JAG! Idag blir det nog till att köpa ett kort. Såg att de hade fått in halvårs- och kvartals-kort. Ska testa något av dem tror jag.. Massa kramar på dig! Nu ska jag ut o gå i snön =)

2009-02-05 @ 08:10:18
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback