Min datatid

2009-02-15 @ 16:06:54
Mackan är iväg på innebandyträning och jag kan passa på att uppdatera min blogg
lite, tycker det är så himla tråkigt att fastna framför datorn när Mackan och jag kan hitta på nåt ihop istället.
Va på Aerobic 1 i torsdags med Hanna, kul att testa på nåt nytt pass men jag måste ändå säga det att
step konditions passet på onsdagar är bra mycket roligare, roligare steg och bättre musik. Men nu har jag ändå testat det, och hey det kan bli fler gånger...you never know.
Va nere på stan och fixade en present till vår chef som fyllde år i fredags.
Lägger upp en bild här, egentligen inte ett dugg intressant utan mer för att mina kollegor på jobbet ska få se va det gav bort...haha. Han va ledig på sin födelsedag och jag jobbade ihop med honom i stan i lördags så då kånkade jag med mig den då.

Satte klockan på 05:30 i fredags morse, meningen va att jag skulle gå upp och köra body pump men näe....jag kom f*n inte dit. Dagen innan hade jag snorat lite och tänkte shiiiitans nu åker jag på den där förkylningen som alla andra har/har haft......så jag fick för mig att det kanske va lika bra och skippa träningen och jag va så sjukt trött. Och sen när jag väl går upp för att åka till jobbet har jag så dåligt samvete för att jag inte kom iväg....jag blir så trött på mig själv.
När jag har så få träningstillfällen och så kommer jag inte iväg...aja gjort är gjort! Skärpning nästa fredag!!
Fredagen på jobbet gick den med, va skönt att få gå hem när klockan slog 18:00.
Pizza och Grey´s Anatomy med min älskling.
Lördagen innebar jobb inne i stan, 10-15 med Fredrik. Ulrika va även där och packade upp reaböcker. Dagen gick riktigt fort då det fanns ett par pall med reaböcker som skulle plockas upp.
Mötte upp Mackan på stan, gick och köpte kinamat och hem och myste i soffan och hade Grey´s Anatomy marathon...haha så spenderade vi vår alla hjärtansdag, omslingrade i soffan med en himla massa närhet 
 (oki vi hade tvättstugan också......)
Fick en jättefin blombukett av mamma och pappa på alla hjärtans dag och en flaska Asti Cinzano och en badbomb av älskade syster och Linus. Thank´s! (Dock badade vi inte förns imorse...haha, så vi gjorde inte riktigt som stod på lappen)

   
                                                

Idag har vi en riktigt slapp söndag.....kan ni tänka er, vi har sett på Grey´s Anatomy idag med :P
Nejdå inte ett dugg beroendeframkallande.... :P
Ska ta mig en macka och sen är det body pump som gäller 17:00!!!

Förresten, fick veta något jätteroligt igår! Jag är så otroligt glad <3

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback