Trött på snö, vill ha vår NU!

2009-02-11 @ 11:34:35
Förra veckan blev det iallafall tre träningspass för min del, step kondition på onsdagen, body pump på fredagsmorgon och body pump söndag eftermiddag!!
Men jag har fortfarande inte den där motivationen som jag hade förut, tycker inte att det är lika roligt längre, vilket suger.
För när jag väl pallrat mig till passet så tycker jag att det är roligt :) Måste hitta tillbaka snart.....!!
Och snart får vi nytt jobbschema också, frågade Fredrik igår kväll om det va några större skillnader..
Näe, det ser ut som nu ungefär, inga större ändringar.
FAN!!
Kan jobbschema och träningsschema bara gå hand i hand!!!!!
Träningsschemat kommer se ut som det gör nu fram till maj, så tills dess ska jag va grinig :P haha!!!!

Annars då, jobbade 13-20 i fredags, på kvällen va det tacos och soffmys.
Min lediga lördag blev en jobblördag, fast bara 3 timmar, men det gjorde så att jag inte kunde gå
på body pumpen som va på lördag förmiddag samt att jag inte kunde gå och kolla på Mackans fotbollscup som jag gärna ville göra....då jag inte sett så många matcher varken fotboll eller innebandy....dålig flickvän :P
Men de infaller jämt när jag jobbar....skitans.
Om ett par veckor så börjar utomhusmatcherna skulle jag tro så då kanske man kan kolla på nån. Sitta och njuta av vårsolen på Örtomtavallen...me like!
Sen på kvällen tittade vi på ett par avsnitt av Grey´s Anatomy och så hade vi Tobbe och Åsa här på besök och tittade lite
på melodifestivalen.....guuud vad jag störde mig på Petra Mede, inte ett dugg rolig enligt mig.
Söndagen va verkligen en slapp söndag....soffmys med Grey´s Anatomy (har nu sett klart säsong 2) med undantag då Mackan hade innebandyträning och jag gick på body pump =)
Måndag innebar jobb igen 10-18....usch vilken tråkig dag jag hade på jobbet...
K gick och snora och jag störde mig som vanligt...U va uppjagad och ställde 100 frågor........
Tisdagen jobbade jag 13-20, dagen gick kanonfort.....en jäkla massa varor och en dator som funkar sisodär...allt tar sån jäkla tid....men men....
Spenderade tiden mellan 18-20 med Fredrik....haha kan inte bli mer flumm! Fick den stora äran att skjutsa hem honom......borde få mer betalt för att jag skjutsar hem chefen :P
Idag jobbar jag 13-20  igen......men idag är iaf Sarah på jobbet :)
Det "enda" negativa idag är att jag missar step konditionspasset ikväll *faaaaaaan*

Dags att slänga i sig nåt o äta och sen slira upp med cykeln till bilen för att åka vidare till jobbet.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback