En snabbis innan jobbet

2009-01-27 @ 11:53:38
Har inte haft varken ork eller tid och uppdatera min blogg i helgen men tänkte
jag kunde knåpa ihop ett inlägg innan jag åker till jobbet .
Fredagen jobbade jag 13-20 och tanken va att jag skulle gå på BP 06:45 men varken orken/lusten eller energin fanns där så jag stängde av alarmet och sov vidare *skönt.....* Men sen fick jag lite dåligt samvete för att jag inte tog mig i kragen och gick på BP men men.....nu på fredag kanske jag kan pallra mig iväg ;)
Ledig helg iallafall ifrån jobb, gick på BP på lördag förmiddag...riktigt riktigt skönt men kändes att jag inte kört på 2 veckor....men jag är ju så envis så jag körde ju med samma vikter som för 2 veckor sen så inte så konstigt att jag hade lite träningsvärk i söndags när jag vaknade...haha...mest insida lår....övriga kroppsdelar funka som de skulle :P hahah
Tog en sväng på stan och sen även en tur till Maxi för och handla...satan i gatan vad folk det va på Maxi.!!
Damn!! aldrig mera Maxi en lördageftermiddag vid löning!!
Mackan hade tur som "slapp" då han hade innebandymatch och sen nåt möte med fotbollen....
När han väl va hemkommen ifrån sina aktiviteter så gick vi till Ming Palace för att äta :) Mysigt!
Därifrån vidare till Emma och Mackan....där vi dock inte hade en aning om vad som va tänkt för kvällen men som senare visade sig va party och utgång :) Åsa, Emma & Hanna va ju partyklädda och så fina i sina klänningar och jag kände mig mindre partyklädd.... Men det löste de där tjejerna, fick låna kjol och strumpbyxor och sen kände jag mig också lite partyparty ;) Ni är toppen tjejer!! Hade en mycket trevlig kväll, dock va Platens mindre skoj då det va så jäkla trångt på dansgolvet och musiken va mindre bra....Det sägs att Dregen och Winnerbäck va där...jag såg ingen av dem :(
Fick även en armbåge i bakhuvudet på dansgolvet, det va mindre skönt.....*aaajj*


Söndagen va det dags för tvättstugan (tror det är ett vanligt söndagsnöje hos många) kl 07:00 ringde klockan men då hade jag verkligen ingen lust att gå upp så jag gick inte ner i tvättstugan förns 08:00....*häääärligt*
Va en snabbis på stan på förmiddagen och vid 14-tiden så åkte Mackan och jag en sväng till Norrköping :)
På kvällen va det pizza och Greys Anatomy på schemat *soffmys*
Igår jobbade jag 10-18 och nu ska jag bege mig till jobbet för 12:30-20:00 passet *opepp*
Men har vart på en långpromis med Hanna på morgonen så har lite energi iaf :) Tack för trevligt sällskap tjejen :)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Stina

Mycket möjligt att Winnerbäck och Dregen var där för de åt på Storan (David lagade deras mat, hihihi). skvaller, skvaller.

Åh Greys Anatomy blir man fast i! Bra serie!

Puss o kram på dej!!

2009-01-27 @ 12:43:40

Postat av: Sis

Shit stora frågan! Är Lasse&Dregen polers alltså?

Puss på dig fina syster!

2009-01-28 @ 15:26:14

Postat av: Hanna

det va så lite så! =) Ja det skulle vart personalfest i lördags men Anette vart sjuk. Så jag och Emma partajjade lite. Det var helt ok på strandgatan/vägen(?!) Men lite äldre publik. Men det var trevligt =) Vad hade du för dig då? kram kram!

2009-02-03 @ 07:42:19
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback