Homeparty

2009-01-17 @ 23:13:14
Min lediga torsdag bestod mest av städa...städa...städa...städa..städa...plocka undan julen.....
Men himla effektiv va jag iaf, eftersom att jag vaknade 07.30 så hann jag med en hel del
 (dock inte så mkt som jag skulle vilja hinna med.....)
*sola
*titta på repris av Top Model
*bada
*städa
*dammsuga
*plocka ner julgardiner/stryka och sätta upp nya
*systembolaget
*köpte liljor och en ny vas till hallen
*bakade dumlekakor


I fredags vilket va igår...känns som söndag idag, va nog bara för att vi va ute och svirade igår...
så jobbade jag 10-18...inte världens roligaste arbetsdag då jag spenderade de 3 första timmarna ensam med Lotta som mest gick o sura över returerna....vart ligger de papprena....är dessa klara....har de plockat de här böcker...bla...bla..
jag är knappt inblandat i returerna (har sagt det förr och jag säger det igen....så himla sköööönt)
så jag kunde ju inte besvara hennes frågor....
aja...Sarah kom vid 13 och lyste upp min dag, dock va det väl inte förns vid 17-tiden då Lotta gick hem som vi kände att vi kunde prata med varandra :P hehe.....
Sen va det jalla jalla hem för klädbyte och intag av mat för att sedan hämta upp Hanna & Mange.....
det vankades partaj här hemma :)
 Jag hade verkligen jättekul.....även om jag aldrig vann på singstar :P *haha*
Dock fick köksmattan smaka på lite cosmopolitan och vardagsrumsmattan vattnades med vin, blev ett vinglas mindre på köpet samt att en öl vältes nerför halltapet, skor, jackor, mössor o vantar...aja, sånt som händer :)
men shit vad tiden sprang fort *säger man så...*
Vad tiden for iväg...äsch skitsamma :P
Men huxflux va klockan 00,00...kanske läge och dra sig in mot stan, närmare bestämt L´Orient där det va 90-tals kväll :)
Tack för en jätteskojig kväll!!! :)
Bilder kommer nedan....:

Kommentarer

Postat av: Milla

Fan va synd att ja skulle se till o bli sjuker då,ni verka ju haft kul ändå:P Roligare om ja hade vart där men vad ska man göra:P

2009-01-18 @ 22:41:19

Postat av: Sarah

Hahaha, låter som en lekis för vuxna var på besök hos er!

Jag hoppas er köksmatta uppskattade min Cosmo, för jag tyckte den var kanon!



PUSS!

2009-01-19 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback