Sååå seg

2009-01-21 @ 11:07:19
Är ledig idag men jag kommer fasen i mig aldrig till skott......visst jag har la inga
direkta måsten att göra men kan ju inte sitta här i mysbrallor hela dagen lång...
Jag och Mackan skulle kolla i resekataloger innan vi gick och la oss igår, det slutade med att han
somnade och jag satt och tittade själv....haha ;)
Jag har hittat ett par ställen som jag skulle kunna tänka mig spendera 2 veckor på i aug/sep :D
*lääääängtar som en tok*
vi satt och kollade på bilderna ifrån Kefalonia häromdagen, som vi längtar tillbaka!!
Det blir ju inte bättre av att Mackan använder en bild över Myrtos som "skrivbordsbild" 
Skulle verkligen vilja åka tillbaka till Myrtos, det va där vi förlovade oss <3
Hihi, sitter och tittar på videoklippet där Mackan frågade om jag ville förlova mig med honom *ler*
Mackan säger att vi kan åka dit om 10 år... :P Jag är inte så sugen på o vänta såååå länge.. 


Annars så har det inte hänt sådär jättemycket de senaste dagarna...
Jobbade 10-18 i måndags, kan gå till världshistorien som världens tråkigaste dag. Som jag skrev i ett sms till Sarah, denna dag suger valross stjärt *hahah*
Kassasystemet brakade ju ihop lagom till lördag morgon, så jag är glad att jag va schemalagd i stan under lördagen och att jag va ledig i söndags men det funkade ju inte på måndagen när jag kom....så vi har en dator som är igång som verkligen går i slowmotion...och kvittoutskrivningen tar en liten stund.....Men under lunchen så va det bara jag och Ulrika och vi hade lång kö och en superseg dator....och sen la den av och Ulrika fick inte igång Edvards reservkassa....så det va sådär roligt....*suck*
Men till och från får den ett ryck och går snabbare......
Kerstin frågade Fredrik igår hur länge vi skulle ha det såhär.....jaa det blir ju iaf 2 veckor och antagligen tar det längre tid än så.....Jag håller mina tummar för att vi har ett fungerande kassasystem under rean annars tror jag att jag tar ut semester då :p

Ikväll ska Sarah och jag köra Step Kondition...jag måste verkligen ta mig dit!! Jag har tappat träningssuget helt och hållet. Inte alls sugen på att gå dit längre, vet inte vad det är med mig....jag har ju alltit gillat att träna och sett fram emot träningspassen men nu huxflux så är all motivation som bortblåst....
Det suger att jobbschema och träningsschema inte längre går ihop sig
Det suger att jag och Sarah inte kan träna så mkt ihop längre
Det suger att jag inte kan gå på Charlottes pass längre.....

Men jag ska ta mig i kragen och följa med Sarah ikväll, så kanske jag kan hitta motivationen igen!!
Igår körde jag lite med hantlar och balansboll hemma...alltid något.
Nu tror jag att jag ska ta mig ner till stångån och gå ett varv....(vi får se hur det blir med den saken....)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Men man kan inte vara på topp jämt, det vore fruktansvärt tråkigt. Jag skulle aldrig kunna vara en person som är uppåt och glad hela tiden... dom verkar kunna explodera när som helst, och då skulle jag inte vilja vara i närheten. Det kan inte vara hälsosamt att vara så konstant motiverad.

Och hur vet man att man är motiverad om man aldrig är omotiverad? Då ligger man ju i friläge hela tiden.... Nej, ge mig lite omotivation och gnäll så kan man uppskatta det när (det mesta) går vägen!



Hmm, jag är tydligen filosof idag....



PUSS!!

2009-01-21 @ 13:02:08

Postat av: Stina

Usch vad jobbigt det låter med kraschat kassasystem! Och i två veckor dessutom??!! Jocke brukar ju kunna trolla annars...

Stackare!!



Puss puss dammtuss!

2009-01-21 @ 13:19:45

Postat av: Hanna

Vi kollade lite resor igår med. Man blir bra sugen på att dra iväg till solen när det är så grått och daskigt.. Men vilken kosmisk orättvisa låter oss aldrig promenera tillsammans?!?! Jag blir ju tokig.. hahaha Men någon gång ska vi nog lyckas.. Kram kram på dig!

2009-01-21 @ 23:06:55
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback