Tredagarsledigt *YAY*

2009-01-07 @ 12:58:08
Tjoho! Majjabajja har minisemester...haha jag är ledig 3 dagar på raken!
Det är tokskönt, det som är lite synd är att igår när jag va ledig så hade Mackan cup
och idag börjar han jobba igen efter 2 veckors ledigt och alla andra börjar jobba och plugga
så har inte så många o "leka" med ;)
I fredags så jobbade jag 13-20.
Lördagen jobbade jag 10-15 inne i stan med Fredrik, hände verkligen ingenting så vi pratade nästan igenom
hela arbetsdagen, funkar det med :)
På kvällen va vi hos Tobbe & Åsa, även Hanna & Mange och Emma & Mackan va där. Vi gjrode varma mackor och spelade Rappakalja, trevlig kväll.
Fröken Åsa ska nämligen börja plugga i Örebro =) Så det va en liten "hejdå" träff.
På söndagen va det stora tvättardagen, tvättstugan stod på schemat.
Och lite senare på kvällen va det dags för Body Pump :)
Måndagen bestod av jobb mellan 10-17 och sen Body Pump 19.00 :)
Igår hände inte alltför mkt, tog hand om diskberget, plockade lite...träffade Emma =)
O på eftermiddagen va det dags för Body Pump =)
På kvällen tittade Hanna & Mange förbi, lämnade en födelsedagsfest inbjudan, så på lördag är det klädsel fabulous ;)
Senaste veckan har mackan och jag sett tre filmer, den ena va Transporter 3 ....riktigt bra film. Vi har ju sett Transporter 1 & 2 och de va också riktigt bra....Den andra va Madagaskar 2....den va bra men 1 är bättre. Den tredje va Walk the line, också riktigt bra film :)
DVD Film: Transporter 3DVD Film: Madagaskar 2DVD Film: Walk the Line

Idag är en riktigt seg dag....det enda vettiga jag gjort är nog o badat och kollat i resekataloger :P haha
Men jag tänkte jag skulle kila ner på stan en sväng nu och inhandla alkohol till lördagen.
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

attans att jag inte ringde dig då:( tänkte faktiskt göra det för en snabbrunda på stan men tänkte att du nog jobba. men kanske tur ändå för blev en väääldigt kort tur:P en annan dag. pusss

2009-01-07 @ 21:51:20
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback