Bio och middag

2009-07-25 @ 17:23:20
Ikväll är det bio och middag med Tobbe & Åsa :) Eftersom att jag nyligen fyllt och Mackan snart fyller så är Tobbe & Åsa gulliga och bjuder oss på bio och middag :) Ska gå och se The Proposal och sen hem till dem och äta gott :)

Annars då, jobbade 13-20 i torsdags och 10-18 i fredags.
Denna helg skulle va min lediga helg men eftersom att en av våra sommarjobbar har blivit sjuk så fick jag hoppa in och jobba idag..... :/
Då Stina, Ulrika, Lasse & Lotta är i Västervik ( dock hänger inte Stina med U, LoLa ) de övriga har semester...
Så vad gör man inte..... Men jag som hade planerat in att köra body pump imorse...inte kört på 2 veckor nu :(
Det sket sig....f*n också...aja...Läste på Sarahs blogg att hon varit där så hoppas hon körde åt mig också ;)
Igår kväll tittade Mackan och jag på film: The International och I taket lyser stjärnorna (eller Mackan sov när jag tittade på I taket lyser stjärnorna :P haha)
The International va mycket bättre än jag trodde att den skulle va :)
I taket lyser stjärnorna va bra....tror det är många i 14-års ålder som känner igen sig :) Fällde en och annan tår mot slutet...

The international:
I den gripande thrillern The International försöker Interpolagenten Louis Salinger och New York-åklagaren Eleanor Whitman ställa en av världens mäktigaste banker inför rätta. Salinger och Whitman blottlägger en omfattande och smutsig verksamhet som sträcker sig från Berlin via Milano och New York till Istanbul. De hamnar i en riskabel, global jakt där de sätter sina egna liv på spel då deras måltavla inte drar sig för något - inte ens mord - för att kunna fortsätta finansiera terror och krig
DVD Film: The International


I taket lyser stjärnorna:
Jenna är fjorton år och borde bara behöva oroa sig för brösten som aldrig växer, varför hon inte är lika populär som Ullis-Knullis och hur hon ska få Sakke snygg snygg snygg att bli kär i henne, eller åtminstone upptäcka att hon finns. Men hemma hos Jenna finns en jobbig mormor och en älskad cancersjuk mamma. Och i Jennas ficka ligger en bortglömd dikt: "Om du dör mamma, då tar jag livet av mig".
DVD Film: I taket lyser stjärnorna

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback