Biobesök med Ella & Lisa

2009-07-30 @ 09:21:34
Igår pallrade jag mig äntligen iväg till Feelgood!! *klapp på axeln* Körde löpband 30 min och sen crosstrainer 20 min samt mage, bröst och biceps!! Hejjahejja :P
Va riktigt skönt, va jag och 4 andra där, lugnt och skönt :)
När jag kommit hem från gymet så hoppade jag in i duschen och sen traskade jag mot Tannefors för att möta upp Lovisa och Johan, äntligen har jag fått tillbaka min bok,  Luftslottet som sprängdes....*haha va visst lång utlåningstid på den, tror inte jag ljuger om jag säger 1 år* ;) haha
Nu ska jag bara haffa Milla också och få tillbaka boken Sommardöden!!
Va skoj att få träffa Lovisa igen, har saknat den tösen. Vi ses ju inte så ofta som jag önska att vi gjorde....det går inte så bra för oss ;) haha Fick även spana in hennes och Johans lägenhet :) Tack för besöket!

Vid 17-tiden kom Markus hem, då hade han varit ute i Holmetorp efter jobbet och hämtat upp sina brorsdöttrar Ella & Lisa, som är där/här på besök denna veckan :)
Vi hade lovat dem att vi skulle gå på bio och se Ice Age 3 :) Sagt och gjort, det gjorde vi.

Kortet är inte av bästa kvalité men men.....
De är världens härligaste tjejer :)

Nehe dags och kila ner i tvättstugan och slänga in nästa hög med smutstvätt.....
Det är sååå roligt att gå upp och tvätta kl 7 på sin lediga dag :P
Yes, jag är ledig idag också....det inträffar inte ofta att jag är ledig 2 vardagar efter varandra men plötsligt så händer det.... :P

Ska möta Sarah på Feelgood vid 12:30 för ett core-pass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback