Jobbhelg

2009-07-20 @ 10:50:54
Helgen har varit slapp om man bortser ifrån att jag jobbat. Jobbade 10-17 i lördags,
då va det jättelugnt på jobbet, kändes som nån hängt sig i visarna på klockan men klockan slog 17:00 tillslut och jag fick åka hem och mysa med Mackan :) Vi hyrde film och köpte med oss Kinamat hem och hade en mysig kväll i soffan :)
Söndagen innebar jobb igen, 11-17 men eftersom att himlen hade öppnat sig och det bara vräkte ner så befann sig stora delar av Linköpings befolkning på Ikano-huset så vi hade en hel del att göra! Swisch sa det så va den jobbdagen över. Och Sarah va inne och lämnade födelsedagsmuffins ;) Smaskens.
Mackan hade vart hemmafru en stund igår eftermiddag, diskat ett gigantiskt berg med disk, slängt in tvätt i maskinerna samt lagat en ny maträtt....nån asiatisk gryta (den du syrran, nu vågar jag mig på att testa nya saker ;) haha
Han kan om han bara vill ;)
Sen åkte vi och våldgästa Carro & Nicke (fast vi hade faktiskt anmält vår ankomst) och hade en mysig söndagskväll hos dem med Carros nybakade bullar och lite fruktsallad :) Tack för en mysig kväll!

Nehe om man kanske ska ta och hoppa ur morgonrocken och klä på sig lite.
13-20 står på schemat idag, 20-kväll med Stina det ska jag nog överleva ;) hihi

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Patrick

Amen hörredu... Min telefon är ju cp just nu. Kan inte ta emot varken sms eller samtal. O när man ringer till den säger dom att den är avstängd.. Vad fan det ska va bra för.. Och nej jag har inte glömt nån räkning :S :P

Puss

2009-07-20 @ 11:03:21
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback