Kärt återseende

2009-07-15 @ 20:20:58
Så fort jobbet kommit igång så blir jag dålig på att blogga....Får ta att skärpa till mig!
Men det känns liksom inte som att det finns så mycket intressant att skriva om.....
Som nu måndag & tisdag...då jobbade jag 13-20 båda dagarna och sen va den dagen slut....haha
Eftersom att jag sover bort halva dagen på morgonen då jag sover lite halvtaskigt på natten p.g.a svininfluensan
så hinner jag inte med så mycket på förmiddagen....latmask som jag är.... ;)
Idag har jag iallafall vart ledig, vaknade klockan 06:00 av en hostattack och sen kunde jag inte somna om.
Hämtade corren och läste den i sängen, en gnutta pensionärsvarning jag vet....
Hamnade framför datorn....sen tog jag mig en powerwalk och traskade förbi ica-affären....
Hem och duscha för att sedan möta upp Cissi på stan, jätteskoj att träffa henne igen! (cissi och jag är barndomskompisar, trots att hon bott både här och där i landet så har vi hållt kontakten....)
Sen mötte Emma upp oss och hängde ett tag :)
Sen tog Emma och jag en snabb sväng på stan......himlen öppnade sig och inget paraply hade jag med mig...gött då! ...
Nehe dags o kila ner till tvättstugan.....Mackan ligger och sover i soffan och jag tvättar.....Jämnställdhet ;)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: sis

Du gör rätt i att va lat på förmiddan om du sover dåligt! Tycker dock att du ska ringa Familjeläkarna och se om du kan få nåt mot hostan.

puss

2009-07-15 @ 22:36:11

Postat av: Angelica

Jag håller med din syster!!

Du har ju hosta var och varannan vecka ju =( Inte bra! Kolla upp det och få det fixat.



KRAM

2009-07-16 @ 11:46:40
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback