Klantarsle

2009-07-16 @ 21:39:26

Min man hade gjort supergoda pannkakor när jag kom hem ifrån jobbet :) mumsfilibabba!
Efter maten tänkte jag ta en liten powerwalk till Norra Oskarsgatan och posta ett brev men Mackan tyckte vi skulle åka motorcykel...Javisst säger jag med en gång (What??! Vad har hänt med mig? haha, har sagt nej de senaste 100 ggr han frågat mig för att jag dels inte sitter bra och får ont i min knöl på handen samt att kläderna är typ strl XL....)
Men vad gör man inte för sin älskade pojkvän....haha! Så nu har vi vart ute en sväng :)
Innan vi åkte så sa Mackan till mig att jag glömt att sätta på frimärken på kortet...just fan ...
Tror ni att jag gjorde det sen eller?!?! Nääääää, för när vi kom hem sa Mackan det att du satte väl på frimärken sen...
Faaaaaaan också det glömde jag! Maria ditt klantarsle.... :P haha

På jobbet har det varit bra idag, jobbat 10-18 :)  Stina is back! Me like a lot :)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: sis

Haha senil! Men korten brukar komma fram iaf, jag har också lyckats! Shit va modig du är som åker med! Living on the edge!

2009-07-16 @ 22:03:54

Postat av: Jocke

Har hört att hjärnan krymper när man är gravid ;)

2009-07-16 @ 23:17:24

Postat av: Sarah

Hihihihi....

2009-07-17 @ 10:48:28
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback