Min födelsedagsfest 4/7-09

2009-07-09 @ 20:44:23
I lördagskväll va det födelsedagsfest för mig...Yiiieess (som nicke skulle sagt)
Jag har världens finaste vänner!!! Åsa, Emma & Hanna tog över köket här hemma och gjorde en jättefin tårta till mig... :)
 Tack för alla fina presenter och tack för en mycket mycket trevlig och rolig kväll både här hemma och på Sliver/Riva/Harrys :) Jättelyckad födelsedagsfest!! :) Mange beställde in ett helrör Explorer Vodka på krogen...jisses...



I present  den kvällen så fick jag:


*muffinsformar
*kökshanddukar
*vin
*linne
*bricka
*tekopp
*presentkort på Gina Tricot
*jättefin tårta
*en systemetpåse med 6 cider i
*choklad
*små gubbar som man kan sätta på glas
*presentkort på Gina Tricot
*twist

Tjingeling
*pocketboken Är det Saltmannen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback