Min fredag

2009-07-17 @ 20:03:14
Den här dagen började med en hostattack ....och fortsatte med ett Body Pump pass.(med Sarah, va längelänge sen...)
Men jag känner mig frisk sen att rethostan är kvar det är sånt man får leva med ;)
Kan ju inte sitta still tills den försvinner för det kan ta tid ;)
Passet gick bra, trots 3 veckors uppehåll....men minskade vikterna en aning...men körde på som vanligt på bicepslåten ;) hehe... Lika bra att minska vikterna en aning, behöver ju inte ta ut mig helt och hållet och så ska jag ju jobba helgen och det tänkte jag göra utan träningsvärk ;)
Dock gillar jag inte instruktören vi hade men det är bara att blunda och köra på... :)
Bilade till jobbet strax innan 13...har vart dölugnt idag :( Stina & Anna hade gjort klart varorna när vi kom och va knappt några kunderna i butiken....Vad gör man då för att sysselsätta sig fram till 20:00?
Joo, Stina och jag flyttade om alla skolstartsgrejer, blev mycketmycket bra!!! (orkar inte gå in på vad vi gjorde och vilka grejer vi satte här/där för jag gissar på att ni inte är ett dugg intresserade av det, skulle va Sarah isånafall men hon får se när hon kommer tillbaka efter semestern ;)
Strax ska jag pussa och krama på min andra hälft och sen ska vi äta en bit mat (närmare bestämt Mackans hemlagade biffar.....)
Oooch du Jocke, jag tror hjärnan krympte när jag fyllde 24...beror inte på någonting annat ;) hihi
Trevlig fredagskväll allesammans!
Gissar på att de flesta spenderar den ute i Berg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback