Rött hus med vita knutar

2009-07-28 @ 09:48:48
Jag har verklligen gått och kärat ner mig i huset...*damit*....jag som inte ens vart sådär jättesugen på att flytta till
hus då jag bott i lägenhet hela livet....Mackan där emot har ju bott i ett hus på landet hela sitt liv så förstår ju honom att han vill flytta till hus......
Men mitt drömhus (tror inte jag är ensam...) är ett rött hus med vita knutar ;) hihi
Och självklart är detta hus rött med vita knutar!!!
Igår åkte 3000:- in på sparkontot....Nu är det spara som gäller!!
Mackan och jag har x-antal tusen ihop nu....vi är på G men har en bit kvar.....
ååååh, vill flytta nu ju!! :(

I söndagskväll tittade vi på filmen Disaster movie......riktigt dålig film!
Disaster movie


Igår jobbade jag 10-18, gick riktigt fort faktiskt då vi hade en del att göra till och från......
Ett tag på förmiddagen gick min hjärna på högvarv.....en kund ringde och undrade vart hennes guldsnören va, (som hon skulle haft i sin brevlåda förra veckan), det va lite jalla jalla då hennes bröllopsinbjudningar skulle tryckas denna vecka...
sen försökte jag få tag i en kund som beställt ett scrapbookingalbum (som vi tydligen aldrig beställt......bra....) Youdo ringde och hade frågor angående en beställning....Fredrik ringer och ber mig ta hand om Kalenderkungen....
Varför känns det som att jag måste göra allt för :(
Dagens roligaste va när Carro & Nicke va inne och hälsade på, inte bara en gång utan 2 ggr :) Mycket uppskattat ska ni veta :)

När jag kom hem igår så åt vi lite....slappade ett tag sen gav vi oss ut på en powerwalk (ganska stort faktiskt då Mackan inte är så mycket för att gå utan han springer hellre) och när vi kom hem så lyfte vi lite hantlar :)

Dags att dra på sig träningskläderna och dra ut på en morgonpromenad sen väntar jobbet,  13-20 idag.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Ni är imponerande målmedvetna med sparandet! Hoppas ni hittar något!

2009-07-28 @ 18:38:45
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback