sista semesterveckan :(

2009-07-02 @ 10:06:03
Nu är vi inne på sista semesterveckan, suger valrossstjärt om ni frågar mig.....
Saknar inte jobbet för fem öre, skulle kunna va ledig tills jag dör ....näe inte så länge men ett par veckor till skulle inte sitta fel....Jag har bara vart inne på jobbet 2 snabbísar under dessa 3 veckor....*lovely*
Mackan däremot, där har vi väl vart en 6-7 ggr, han är där just nu och tvättar bilen....
I tisdags tog vi med oss Åsa till Sandvik och badade och solade och hade det tokskönt :)

Fråga mig inte vad vi gör ...... :P

Va bara hemma och duscha och bytte om sen styrde vi bilen till Ekholmen, till Carro & Nicke.
Där bjöds det på en somrig drink, grillspet med potatis och glass och jordgubbar till efterrätt :) *mumsfilibabba*
Mycket trevlig kväll mina vänner, gör vi om snart igen tycker jag :) Ghetto Ghetto *asg*
Va dålig på att ta kort denna dag :(
Onsdagen va det sol & bad med Mackan, syster, Linus, Johanna och Frida vid prästgårdskajen :)


På kvällen hängde vi med Åsa & Tobbe i Valla :)


Dags för tvättstugan.....

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Gud så härligt ni verkar ha det i sommarsolen!!! Önskar att jag också kunde få åka och bada, svalka min heta kropp.... haha =)



Tänkte fråga om ni ville komma och hälsa på någon gång nästa vecka kanske?

Kanske vill ni komma samtidigt som Carro & Nicke? Lagom mängd personer liksom... Ni kan väl snacka ihop er om en dag som passar?

Förutom onsdag som är en besöksfri dag för oss;)



Ha det bäst!! KRAMAR

2009-07-02 @ 17:57:17
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Sis

Fan gör ni på första bilden? Det ser lite homoerotiskt ut...

2009-07-02 @ 19:23:15

Postat av: Milla

hej jag har din bok som gissla, om du vill ha tillbaks den får du allt infinna dig på en fika nästa vecka för nu drar ja till Öland. morsning korsning

kram=)

2009-07-08 @ 19:54:48
URL: http://milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback