slappishelg

2009-07-12 @ 16:32:48
Den här helgen har varit mycket lugn för min del, då jag åkt på svininfluensan the light :P
Snorar och hostar, inte kyyyl.
Trotsade förkylningen igår och åkte en sväng till Tornby, är ju en tös som fyller år snart så va tvungen o spana lite tänkbara presenter och så behövde vi köpa ett nytt nätverkskort till datorn...
Väl hemma käka vi lite och tittade på Step-Brothers....inget höjdare till film.....!
Tanken va en myskväll i soffan med film och fruktsallad men Mackan blev för rastlös och drog till Jens och hängde lite och drack öl....Han frågade om det va ok.....absolut sa jag, jag vill ta det lugnt ikväll, tänkte jag skulle bli kvitt min förkylning.....men när internet sluta funka och det bara va skit på tv:n .....blev jag grinig...hade världens tråkigaste lördagskväll igår...Messa Mackan och skrev det att går ni ut på krogen så hör av dig så jag vet när du kan tänkas komma hem....sen dog batterierna på hans mobil.... :( Stjärt!
Han kommer vid 00:30....jättemysig och undrar om jag vill se på film....
Nääe, då ska jag va sur  och gå och lägga mig....kan man skylla på svininfluensan the light och att lingonveckan är på G
för mitt dåliga humör...han förtjänade det verkligen inte!!
Idag är allt frid och fröjd igen, mysig sovmorgon ihop <3
Tog en snabbis till Nordik och köpte en köksklocka....och nu är Mackan på Örtomtavallen och klipper gräs och krattar löv...
Jag sitter och pratar med Carro & Nicke på msn....söndagsslapp.
Nu ringde Emma och undra om jag va sugen på en promenad....Kan behöva lufta mig lite... :)
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Anonym

FÖRLÅT!!

Men jag hade varit några timmar ute i Askeby hos mina föräldrar och min kära dotter hade inte kunnat sova sen tolvtiden och ville inte sova ordentligt däruteheller... =(

Så hon var sååå gnällig och trött. (NU sover hon äntligen.) Därför kände jag att det var lönlöst att gå ner och kolla på grabbarna.



Hoppas du fann något annat kul att göra ikväll! Kramar

2009-07-12 @ 22:13:13

Postat av: Angelica

Och så var det ju jag som var den där anonyma ovanför ;)

2009-07-12 @ 22:13:43
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Linus

HAHAHAHAHAHAHA ja fan se brudar. Knappt sura!

2009-07-13 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback